Er det farlig..

blessed

Betatt av forumet
Med doppler? Leser så mye forskjellig.. Fant endelig igjen doppleren fra forrige svangerskap og fant hjertelyden ganske kjapt ☺️❤️

Hvor fant du den? Fikk låne en fra ei venninne igår, fant den i 1sec. Men ville jo at samboeren skulle fått høre den også :)

Det lurer jeg også på. Jeg bruker min så sjelden som mulig. Nå skal jeg ikke prøve igjen før om en uke :)

Var hos lege i går, og ba henne lete etter hjertelyd til tross for at jeg bare er 10 uker. Hun gjorde det motvillig, både fordi det er veldig tidlig og derfor liten sannsynlighet for å finne den, men også fordi at man ikke skal bruke doppler mer enn nødvendig. Hun ville ikke lete i mer enn 45 sek ca, og fant heller ikke noe.

Fant den rett over skambenet. Den flyttet litt på seg ☺️ Nå siste gang fant jeg både min egen å babyen sin samtidig ☺️ Jeg er 11+2
Fant den der jeg også, men bare i noen få sekunder. Får prøve igjen, legen fant den jo med en gang :)

Det er ikke nok forskning på dette her til å komme med en konklusjon. Av den grunn er anbefalingen "så lite som mulig".

Back
Topp