er det farlig???

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Å spise kattebæsj for en 11 md baby????[:o][:o][X(][&:]

vet ikke er det ikke noe i kattemøk som kan være skadelig når en er gravid har jeg hørt
kanjse ta en tlf til legesentere å hør

ORIGINAL: bondekone

vet ikke er det ikke noe i kattemøk som kan være skadelig når en er gravid har jeg hørt
kanjse ta en tlf til legesentere å hør

ja må nesten det... han fikk tak i en klump med kattesand og bæsj.. hadde belegg på tenna liksom[:'(][:'(] så fikk pusset munnen og tenna fort ihvertfall

kan jo være bendelorm også i bæsjen,så ring legen å hør om du må ha babyen på en "kur"..
æsj..[:'(]

ORIGINAL: jejagal

kan jo være bendelorm også i bæsjen,så ring legen å hør om du må ha babyen på en "kur"..
æsj..[:'(]

er heldigvis ikke utekatter da.. da hadde det vel vært mye annet rart der[X(]

Fikk beskjed om at det ikke var noe man gjorde[:-] Måtte bare se  det ann[8|]

Hvis han får diare/oppkast/nedsatt allmenntilstand, ta kontakt med legen igjen

Jeg gjorde det der når jeg var liten, mer enn en gang. Og jeg er tilogmed toksonegativ.

Forferdelig ekkelt, men hvis han ikke blir syk, ville jeg sett det an. Men ormekur ville jeg virkelig sjekket opp om man kan sette ham på med en gang, om det er nødvendig.

jeg hadde kommet oss til lengen.

Man kan jo få toksoplasmose av det, men det er ikke noe verre enn litt feber og nedsatt allmenntilstand.. Så lenge du fikk beskjed om å se det an så hadde jeg gjort nettopp det!

Jeg tok en test når jeg var gravid for å sjekke om jeg hadde hatt det, om jeg var immun.. Jeg har hatt det, og aldri vært syk..

Back
Topp