Er det et poeng med badekar?

Tusen takk for gode svar, alle sammen! Ser at det er en del forskjellige erfaringer, men konkluderer med at dette er tipp topp for små barn. Kanskje noe mindre tipp topp for foreldrene som må vaske karet.

I går kveld fikk jeg faktisk et bilde av at mannen har montert dusj med badekar, gleder meg til å ta det i bruk med den lille som kommer snart :Heartred

God jul, alle sammen!

Hei!

Vi har termin med vår første nå i februar.

Badet vårt er kjempelite, og vi har ikke plass til noe større enn 90x90 dusj. Vurderer om vi skal gå for 90x90 dusjkabinett med badekar i bunnen til de kommende barna, noe som dette https://megaflis.no/celeste-luna-du...9yMd_OmZpMDnfz3USDzq3NkGLw57FsSRoCWowQAvD_BwE

Ønsker litt innspill fra dere småbarnsforeldre til hvor praktisk det er med badekar (om enn et bittelite et) kontra kun dusjkabinett? Regner med at det er flere her som har erfaringer med både det å mangle og å ha badekar, og kan si noe om noe ble savnet :)
Jeg har samme dusj, og elsker det! Akkurat nokk plass til at jeg kunne sitte å ta varmt bad for å lindre bekken under siste graviditeten også :)

Vi har akkurat det badekaret du lenker til og vil ikke anbefale det. Dårlig kvalitet, skarpe deler på innsiden og utrolig krøkkete å få rent. I tillegg er setet inni helt ubrukelig.

Det er praktisk med badekar og jeg kan fint bruke det med mine 163 cm, men 2,5 åringen bruker enda bare badebalje. Jeg ville ikke valgt det igjen, til tross for lang brukstid.
Er ingen seter inni dette

Tusen takk for gode svar, alle sammen! Ser at det er en del forskjellige erfaringer, men konkluderer med at dette er tipp topp for små barn. Kanskje noe mindre tipp topp for foreldrene som må vaske karet.

I går kveld fikk jeg faktisk et bilde av at mannen har montert dusj med badekar, gleder meg til å ta det i bruk med den lille som kommer snart :Heartred

God jul, alle sammen!
Jeg synst ikke det er vanskelig å vaske :)

Så det nå, men ellers er det helt likt (samme produktnavn, vårt er kjøpt i 2017 så mulig derfor) og fortsatt noe ræl jeg aldri ville anbefalt noen å kjøpe med god samvittighet.
Har det selv, veldig bra vårt.

Er dritt lei av å flytte rund på den badebaljen så, JA denne ser genial ut:-)

Min mor har et slikt. Syns det virker veldig romslig jeg da! Og unger ELSKER jo å bade så det skal ikke så mye til for å få dem fornøyd :-) vil tippe at barn godt opp i skolealder vil trives i det :)

Ville nok vurdert et sånt dusjkabinett hvis vi skulle bytte nå. Har også et lite bad. Men både 4 åringen og babyen på 5 mnd elsker å dusje :rolleyes: babyen får selvsagt også bade i balje, men han koser seg mest i dusjen med rennende vann. Besteforeldrene har badekar da, så eldste koser seg der hver gang ho har mulighet :p

Back
Topp