Er det et "must"?

Nei,ikke ett must. vi har ,men bruker den veldig skjelden . kjekt noen ganger

Jeg synes det er et must med tørketrommel! Babyklærne blir så mye mykere da, å klarer ikke tørke meg med et hard thåndkle lengre! 

Kjøte den når jeg skulle ha første barnet! Nå når vi har to barn har jeg lagt merke til hvor mye mer jeg bruker den! alltid skittne klær og vaske..ogdet er begrenset hvor mye tørkeplass vi har! Så JEG kunne aldri kvittet meg med den! ;)

Vi har ikke tørketrommel...og kommer ikke til å kjøpe det med det første heller.

Den bruker mengder av strøm da, og jeg syns strømmen er dyr nok i det gamle huset vårt. Så har andre ting jeg heller velger å bruke pengene på nå for tiden.
Dessuten tror jeg det er mye hva man er vant til...vi vasker en GOD del klær her i huset, har ei på 2 år og ei på 7 (hun bor her halve tiden), og en stk mann som trener og har lett for å bli svett...så det vaskes MYE altså! Men klarer helt fint å bruke tørkestativ.
Må innrømme at jeg er gørrlei av å ha et tørkestativ stående på badet da, 
men planen er at det skal endre seg så snart vi får pussa opp kjellern, da får jeg meg nemlig et vaskerom, og DET gleder jeg meg til :)

Vi har ikke tørketrommel nå, men håper på å kjøpe en snart, selv om det ikke er ett "must"
er jo så kjedelig å henge opp klær hver dag, og vente på at alt skal tørke, hehe
Blir jo en del kles vask med 2 voksne og snart 3 barn i huset , så det hadde vært veldig praktisk med en tørketrommel! :-)

Back
Topp