Er det endelig min tur?

RainbowHope

Betatt av forumet
Hei! Vet dere om de selger graviditetstester på bensinstasjoner eller andre steder det går an å få tak i på en søndag?
Jeg hadde IKM på fredag, tok test som var negativ. Ble trist, men forsonet meg med svaret. Men har fortsatt ikke fått mensen og er helt sikker på når eggløsningen var. Er småkvalm, litt stikkende smerter på sidene nederst i magen, ømme bryster, synes brystvortene har fått en mørkere farge(kan være innbilning) og blir akutt kvalm av spesielle lukter. Har ikke de vanlige tegnene jeg får ved menstruasjon, så det kjennes ikke ut som den kommer. Syklusen min er regelmessig.
Kjæresten min drakk vin i går og han får ikke være i nærheten av meg nå, da det kjennes ut som han har drukket sprit og det stinker skikkelig.
Tørr ikke slippe jubelen løs før jeg har fått positiv test. Tror dere en test vil slå ut hvis jeg tar den i løpet av dagen og ikke med morgenurin? :) Erfaringer?

Tror dere en test vil slå ut hvis jeg tar den i løpet av dagen og ikke med morgenurin? :) Erfaringer?
Hvis IKM var fredag tror jeg det er store muligheter for positiv test (hvis du er gravid da), hvis du venter lenge (det sies fire timer siden forrige dobesøk) og ikke drikker for mye. Vet dessverre ikke om bensinstasjoner har g test, men noen byer har jo søndagsåpne apotek da, men spørs hvor du bor.

Ja. Bensinstasjoner kan ikke velge å ha graviditetstester inne, det er de lovpålagt å ha dersom de skal få lov til å selge legemidler som f.eks paracet :p

Tok denne nå. 5 timer siden forrige dobesøk og ikke drukket i mellomtiden. Men den er negativ. Fortsatt mulig å håpe på positiv test i morgen tidlig?
Image1518962960.449806.jpg

Back
Topp