LilleDesember
Glad i forumet
Det har nok gått opp for meg nå,ja.. har tatt 3 tester selv og en hos legen. magen buler ut,puppene er harde og større og jeg spyr som en gris og er konstant kvalm! :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: LilleDesember
Det har nok gått opp for meg nå,ja.. har tatt 3 tester selv og en hos legen. magen buler ut,puppene er harde og større og jeg spyr som en gris og er konstant kvalm! :)
ORIGINAL: Tine_mor
Offda, du har virkelig fått det du!
Ja, antar det går innpå meg også snart.
Begynner å innse det nå. Springer på do hvert 5 min! Gulper hele tiden.. men ingen omme bryster?
Kommer det evt senere?
Begynner å innse det nå. Springer på do hvert 5 min! Gulper hele tiden.. men ingen omme bryster?
Kommer det evt senere?
hehe...ja,har kanskje det.hehe..men det er for en god sak da..men synes veldig synd på meg selv.hehe.
brystene er faktisk ikke så ømme,de er bare harde og større...men nipplene er veldig følsomme da...vet at det er flere jenter her inne som fikk ømme bryster veldig tidlig,men det er jo forskjellig fra alle da.noen får det tidlig,andre sen,noen ikkew i det hele tatt. :)
Kommer det evt senere?
hehe...ja,har kanskje det.hehe..men det er for en god sak da..men synes veldig synd på meg selv.hehe.
brystene er faktisk ikke så ømme,de er bare harde og større...men nipplene er veldig følsomme da...vet at det er flere jenter her inne som fikk ømme bryster veldig tidlig,men det er jo forskjellig fra alle da.noen får det tidlig,andre sen,noen ikkew i det hele tatt. :)
Syns vi har lov til å syns synd på oss selv jeg ;)
På 2 dager har jeg funnet ut jeg er gravid, sluttet og royke, sluttet og drikke..
Men det er så verdt det![:D]
Brystvortene er omme ja. For en prosess kroppen går igjenom. Kjempe fascinert![:)]
ORIGINAL: rita.
Jeg lurer også litt på dette. Jeg er fra tr.heim da og har bestil legetime. Men der fikk jeg ikke time før den 3. juni. Men jeg skulle gjerne vært å sjekket ut litt før den tid[8D] Bare for å få bekreftet at alt er bra liksom..
Ikke for 3Juni? Er ikke det sent? Jeg syns jeg måtte vente lenge. 28April er jo ingenting!
Volvat altså? Når er det mest sannsynlig å se eller hore hjertelyd?