Er det enda uvirkelig jenter?

Tine_mor

Elsker forumet
Sitter her men en gåen digitaltest i hånden..

Er det hele virkelig? Er jeg virkelig G-R-A-V-I-D?
Jeg smaker på ordene og kan enda ikke tro det!

Er det noen av dere jenter som også føler det samme?[:)]

Så absolutt! Det er helt uvirkelig[;)] Hehe..
I morgen skal jeg forhåpentligvis få se et bankende hjerte, så kanskje jeg tror mer på det da[:)]

har ikke gått opp for meg enda.. kommer nok når magen begynner å vokse[:D]

Heelt uvirkelig! men testene sier jo sitt.. Både gler å grur meg til legen om 4 uker. Drømte at legen sa at både urin og blodprøve var negativ og at mine tester var feil!![:-]

ME TOO... har ikke gått opp for meg at jeg skal bli mamma igjen! men jo mer jeg tenker på det, jo bedre blir tanken[;)]

Har bare tatt 1 gravi-test som lyste gravid nokså fort!
It just has to be right?

Aahh, what a feeling. Kjenner jeg GLEDER meg til legekontroll om to uker!
Kan bare ukene fyyyke av gårde?

*suuuuukk*[:)]

Er nok fortsatt litt i sjokk fasen ja [:)]
Men tror nok det går ordentlig opp for meg & mannen på legetimen neste mandag [;)]

Føler AKKURAT det samme... Sliter til tider med å tro det....

Ja, det er helt utrolig. Det går opp for meg i korte øyeblikk, men så blir følelsen borte igjen. Med kommende storesøster var det også sånn, føler fortsatt det er rart å tenke på at JEG faktisk er mamma! :D 

Jeg har sett bankende hjerte i dag,og tror fremdeles ikke NOE på at jeg er gravid!
Glemmer det til tider neste,hehe![:)]

Har ikke gått opp helt her heller nei! Men går nok opp fpr meg mer og mer for hver dag :)

Både og.
Var veldig virkelig da jeg lå og så lille spire på skjermen, og gråt av å se hjertet <3

Men samtidig har det ikke gått opp for meg, siden vi har prøvd å feilet så lenge.

jeg sliter fortsatt med å tro det. og tør ikke slippe gleden helt ut. Skal gjøre det neste uke![:)]

ORIGINAL: TapperDenPyseteDama

Både og.
Var veldig virkelig da jeg lå og så lille spire på skjermen, og gråt av å se hjertet <3

Men samtidig har det ikke gått opp for meg, siden vi har prøvd å feilet så lenge.

Så fantastisk å se det lille hjerte banke! [:)]
Vi går imot en spennende tid jenter!

siden jeg mistet i uke 7-8 sist, så venter jeg til etter det å glede meg skikkelig :) men ser jeg et bankende hjerte på ul, da vil jeg nok bli kjempe lykkelig.

Fremdeles helt uvirkelig ja...
gleder oss til legetimen på fredag, da vil det nok bli lettere å tro det [:)][:)]

ORIGINAL: Siljepia

siden jeg mistet i uke 7-8 sist, så venter jeg til etter det å glede meg skikkelig :) men ser jeg et bankende hjerte på ul, da vil jeg nok bli kjempe lykkelig.

Ja, det forstår jeg veldig godt!
Hvor bestiller man slike tidlige ul?

Sambo tror jeg er helt gal. Etter digitalgravidtest skrudde seg av var jeg SIKKER på at jeg ikke var gravid.
Så kl.10 stod jeg utenfor apoteket og bare ventet på åpen door! [:)] hehe

Jeg lurer også litt på dette. Jeg er fra tr.heim da og har bestil legetime. Men der fikk jeg ikke time før den 3. juni. Men jeg skulle gjerne vært å sjekket ut litt før den tid[8D] Bare for å få bekreftet at alt er bra liksom..

ORIGINAL: rita.

Jeg lurer også litt på dette. Jeg er fra tr.heim da og har bestil legetime. Men der fikk jeg ikke time før den 3. juni. Men jeg skulle gjerne vært å sjekket ut litt før den tid[8D] Bare for å få bekreftet at alt er bra liksom..

Ikke for 3Juni? Er ikke det sent? Jeg syns jeg måtte vente lenge. 28April er jo ingenting!

Volvat altså? Når er det mest sannsynlig å se eller hore hjertelyd?

Back
Topp