Er det en svak strek?

Måtte ta ny test ikveld
ImageUploadedByBV Forum1429807694.253338.jpg

Vi klarer jo alltid å finne noe og angste over. Du har en positiv test og det er jo kjempebra! Uten den berømte krystallkula så kan vi ikke vite hvordan det går, men du har en positiv test! :-)

Gratulerer så mye :D er ikke mye tvil der du :D

Ingen tvil om at du er gravid! :) Ser at teststreken er litt sterkere på gårsdagens kveldstest, så dette går nok veien skal du se.

Fikk plutselig angst for at det var for tidlig og det er kjemisk......
Svarte deg på vi som prøver tråden også, hadde ikke sett denne, men som jeg skrev, når jeg hadde de to siste kjemiske var det ingen stigning på testene i det hele tatt, de bare forble like svake hele tiden og når det ble testdato var de blanke... du har fin stigning, så prøv å slappe av :-) Kos deg med graviditeten, (jeg er misunnelig;)) og håper det blir min tur nå, skal jo ha FER sjøl nå i løpet av ett par uker sjøl :-)

Fikk plutselig angst for at det var for tidlig og det er kjemisk......

Kjemisk betyr jo bare spontanabort før 5+0, det er bare en av gruppene med spontanabort (de andre er "tidlig" (før uke 12) og "sen" (etter uke 12)). Det har ikke noe med når du tester å gjøre. Dersom spiren dør 3+6 blir testene svakere igjen veldig raskt, eller om spiren dør 4+6 så vil man jo vanligvis ha fått en ordentlig hcg stigning frem til det. Det er ikke noen grunn til å gå og grue seg for om det kan bli en spontanabort med dine tester nå. ♡

Hcg stiger nå, det går oftest bra!!! :) Jeg krysser fingrene for at du verken spontanaborterer nå eller senere. ♡

Back
Topp