Ingen sammenheng.
Mormor: gutt, gutt, jente
Farmor: gutt, gutt
Mor: jente, gutt
Jeg: gutt, gutt, vet ikke ennå på huleboer
Mormor: gutt, gutt, jente
Farmor: gutt, gutt
Mor: jente, gutt
Jeg: gutt, gutt, vet ikke ennå på huleboer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja og nja.
Par som har fått to eller tre av samme kjønn har økt sannsynlighet for å fortsette å få samme kjønn.
Det handler selvsagt om hvilken sædcelle som kommer inn, men det kan være ting med ham eller henne som favoriserer noen celler, at det ikke er helt dønn tilfeldig.
Min mormor fikk først gutt, min farmor fikk først gutt, min mor fikk først gutt. Men både jeg og min bror fra fikk først jente. Så ingen sammenheng her.Hos oss fikk bestemoren min 3 barn, jente (moren min), gutt og gutt.
Mamma fikk 2 barn, jente (meg) og gutt.
Kanskje hun hadde fått en gutt til hvis hun fikk 3 barn?
Jeg har foreløpig 1 barn, jente og venter nr 2. Vet ikke kjønn enda.
_______
En inngiftet tante fikk 3 barn, jente, jente, gutt.
Ene jenta har fått 2 barn, jente og jente.
______
Tror dere det er en sammenheng? Har dere slike tilfeller i deres familier ?? [emoji4]
Nei for håpe han ikke gjør detKjønn kommer fra mannen ja.
Svigerfar har gutt (min mann) jente jente (bytte av partner) og deretter gutt og jente.
Vi har gutt jente jente og håper mannen ikke bytter meg ut og får gutt og jente ;-)
Ja gubbens får fikk gutt ( gubben) så bytta kjerring fikk gutt gutt jenteKjønn kommer fra mannen ja.
Svigerfar har gutt (min mann) jente jente (bytte av partner) og deretter gutt og jente.
Vi har gutt jente jente og håper mannen ikke bytter meg ut og får gutt og jente ;-)
Sånn for å ta den logiske tilnærmingen så er det mannen som bestemmer kjønnet så det dere får har absolutt ingenting med din mor eller øvrige familie å gjøre [emoji56][emoji28]