Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har sendt inn spm dit, men de svarer jo ikke så veldig fort Hosten er vel over før jeg får svarSjekk med tryggmammamedisin
De fleste graderer seg ifht bruk hos gravide.
Hoster mest når jeg er varm, og på natt men skurrer litt ogsåHar du tørrhoste eller slimhoste?
Sant nok ser du har fått litt svar her da, håper det bedrer seg god bedringHar sendt inn spm dit, men de svarer jo ikke så veldig fort Hosten er vel over før jeg får svar
Må kanskje teste det. De er vel faktisk sukkerfrie også. Skal helst unngå sukker...Jeg ville i første omgang prøve Fribol sugetabletter, hjelper ikke det så ta en telefon til resepsjonen på legesenteret. Denne har en sterk urtesmak - den er ikke god i smak, men den sterke smaken «åpner» opp litt i halsen og er god på å dempe hosten.
Takk for tips. Får høre med legen over helga, eller ringe legevakta om det ikke blir bedre. Toåringen har det samme og ser at Bisolvon har hjulpet han!Brukte solvipect såvidt i en kort periode med sinnsyk hoste da jeg var gravid sist. Lege godkjente det. God bedring
Jo, takk slitsom å hoste sånnSant nok ser du har fått litt svar her da, håper det bedrer seg god bedring