Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hørte deg altså, måtte inn å sjekke hvem det var!Ekko ekko![emoji16]
Så bra jeg ble hørt altså[emoji85]Hørte deg altså, måtte inn å sjekke hvem det var!
Er innom og kikker av og til. Er både på åpent og lukket når jeg først er inne på siden, men tida strekker liksom ikke til når mini skal ha oppmerksomhet. Tenkt p mange ting jeg skulle spurt om her også, men får aldri gjort det.
Haha, sånn er det noen ganger [emoji14] du er vel litt i ammetåka, kan skylde på det!Og nå aner jeg ikke hvordan jeg rota meg inn på deres forum, jeg hører til januar 2017. Spørsmålet kunne godt vært stilt der og, så jeg stusset ikke.
Trivelig med besøk av deg da! [emoji16]Og nå aner jeg ikke hvordan jeg rota meg inn på deres forum, jeg hører til januar 2017. Spørsmålet kunne godt vært stilt der og, så jeg stusset ikke.
Veldig kjekt at du tol turen akkurat denne uken et og annet gjesteinnlegg er jo lovOg nå aner jeg ikke hvordan jeg rota meg inn på deres forum, jeg hører til januar 2017. Spørsmålet kunne godt vært stilt der og, så jeg stusset ikke.
Alt skjer nok inne på skjult :/Av og til, mistet tilgangen på skjult desverre å ser d er lite her på åpnet for tiden :/
Alt skjer nok inne på skjult :/
Av og til, mistet tilgangen på skjult desverre å ser d er lite her på åpnet for tiden :/
Du kan be om den tilbake om du skravler litt her ute!
Å hvor mange innlegg må jeg ha??