Er det ekko her eller? :p

makko86

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
♡Junigull 2016♡
Julimammaer 2016
Desemberlykke2017
Eller er det noen som henger her på åpent også? :)
 
Ikke så mange tydeligvis...
 
Ekko ekko![emoji16]
 
Er innom og kikker av og til. Er både på åpent og lukket når jeg først er inne på siden, men tida strekker liksom ikke til når mini skal ha oppmerksomhet. Tenkt p mange ting jeg skulle spurt om her også, men får aldri gjort det.
 
Er innom og kikker av og til. Er både på åpent og lukket når jeg først er inne på siden, men tida strekker liksom ikke til når mini skal ha oppmerksomhet. Tenkt p mange ting jeg skulle spurt om her også, men får aldri gjort det.

Og nå aner jeg ikke hvordan jeg rota meg inn på deres forum, jeg hører til januar 2017. Spørsmålet kunne godt vært stilt der og, så jeg stusset ikke.
 
Og nå aner jeg ikke hvordan jeg rota meg inn på deres forum, jeg hører til januar 2017. Spørsmålet kunne godt vært stilt der og, så jeg stusset ikke.
Haha, sånn er det noen ganger [emoji14] du er vel litt i ammetåka, kan skylde på det!
 
Har ikke tid [emoji28] [emoji85]
 
Og nå aner jeg ikke hvordan jeg rota meg inn på deres forum, jeg hører til januar 2017. Spørsmålet kunne godt vært stilt der og, så jeg stusset ikke.
Veldig kjekt at du tol turen akkurat denne uken :D et og annet gjesteinnlegg er jo lov :)
 
Av og til, mistet tilgangen på skjult desverre :( å ser d er lite her på åpnet for tiden :/
 
Back
Topp