Er det egentlig noen...

Camillasen

Betatt av forumet
....som bryr seg om jeg er med på forumet her?[&:][&o]

[8|] vi gjør jo det vettu! [;)]

du er observert

Hm...når forsto jeg ikke helt?? Jeg har lagt merke til nicket ditt i alle fall[;)][:)]

Er så få som gidder å svare på det jeg av og til legger ut liksom.... Kan jo ikke være like intr. i alt, skjønner jo det men....

ORIGINAL: Camillasen

Er så få som gidder å svare på det jeg av og til legger ut liksom.... Kan jo ikke være like intr. i alt, skjønner jo det men....

det hender de fleste

Du er vel langt fra den som har fått færrest svar på innleggene dine.. [8|]

Skjønner ikke slike tråder som dette, er du her inne kun for å få oppmerksomhet da?

ORIGINAL: molo

Tror du fleste føler det noen ganger..men de fleste svarer vel på det de kan svare på, altså har svar på eller det som intresserer de[:)]
Jeg for min del ser ikke på nicket når jeg svarer, men om jeg faktisk kan svare på spørsmålet[:)]

hahaha.... detta ble nesten litt vel sytete.... Sorry det var ikke det som var greia...

har sett deg og sånn.... men om du er en av de som vil ha svar på tester og slikt så styrer jeg meg unna disse trådene.

Har sett (og svart) på noen av dine tidligere tråder..

Men skal jeg være 100 % ærlig så vet jeg ikke om jeg ville lagt merke til at du ble borte en uke eller to.. Men det gjelder de ALLER fleste her inne [:)]

ORIGINAL: MarcElia

Du er vel langt fra den som har fått færrest svar på innleggene dine.. [8|]

Skjønner ikke slike tråder som dette, er du her inne kun for å få oppmerksomhet da?

Ja nettopp .... Nei vettu....
Det er bare noen ganger jeg har virkelig vært i beita og lurt på noe her, men respons sitter da langt inne. Ble vel bare litt frustrert. har neppe noe med oppmerksomhet å gjøre...

Huff nei, vi kutter denna,- blei jo for dumt

Back
Topp