M
Moderator Sølvi
Guest
Syns du det er dyrt å ha barn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva slags bleier kjøper dere?? Her bruker vi billigbleier som Rema100 og Firstprice. Da jeg hadde to bleiebarn + bleier i bhg brukte vi aldri 500kr i mnd på bleier inkludert våtservietterJa, og nei. Jeg synes han var dyrere å ha da han var under året. Når man bytter størrelse hver tredje-fjerde uke, så koster det faktisk en del å bytte ut alle klærne hele tida. Det har heldigvis roet seg ned, og enda mer vil det roe seg ned framover. Jeg synes bleier er møkkadyrt. Jeg synes det er helt sykt at vi bruker rundt 500 kroner i måneden bare på bleier. Matmessig, så merker jeg ikke store forskjellen. Litt jo, men jeg kunne fint droppa smoothieposer og laget egen osv. Latskapen lenge leve. Skal man ha barn i barnehage, så blir det kjapt veldig dyrt i utstyr fordi man må ha dobbelt av alt. Så dn delen gruer jeg meg litt til. Leker koster, men man MÅ jo ikke kjøpe alt man ser av kule leker heller. Så joda, det koster og enkete ting mer enn andre. Men mye blir hva man gjør det til også.