Er det dumt av meg reise?

cathkal

Gift med forumet
Vi er invitert på julebord med mannen sin jobb til bergen[;)]

Det er program hele helgen men vi tenkte være med vertfall på ferdagen og så kanskje bare slappe av på lørdagen?
Minstemann er bare 5 mnd og kjenner at jeg både vil og ikke vil[8|][8|]

Jeg er kronisk syk i muskler og ledd (med konstante smerter hele døgnet) og har perioder der jeg bare ligger til sengs og hver dag er en kamp så sånn fysisk sett så er litt tid borte fra ungene med på å styrke meg som mor da det tærer på psyken gå ha vondt

Hva hadde dere gjort i mitt tilfelle?
Svigers har sagt de gladlig tar ungene og minste mann tar flaske[;)]

Men kjenner jeg kommer til grue meg litt også om jeg reiser,men samtidig så fortjener barna en mamma som har pustet litt og fått slappet av

hvis kroppen orker så hadde jeg reist med GOD samvittighet...
barna tjener ikke på å ha en sliten mor heller...

kanskje du har godt av å reise bort litt?

ORIGINAL: Kineblomst

kanskje du har godt av å reise bort litt?

Ja jeg vet at jeg har godt av fri fra barna sånn fysisk sett,men hodet vil ikke helt..hehe
Men da jeg var i syden en uke når største gutten min var 1,5 så hjalp det veldig på.

Jeg tar meg fri fra ungene i blandt,men jeg vet at jeg er nødt til gjøre det for alle sin del[;)]

Jeg ville reist. Det er god å komme seg litt bort hjemmefra også, både for kropp og sjel. Kanskje du får litt positiv energi??

ORIGINAL: Lazulia

Jeg ville reist. Det er god å komme seg litt bort hjemmefra også, både for kropp og sjel. Kanskje du får litt positiv energi??

ja det har gjord godt tidligere[;)]

ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~

Jeg hadde nok ikke reist, men hvis kroppen din orker, du har lyst og barnevakt du stoler på, så er det vel ikke noe i veien for og reise?
Vi er alle så forskjellige, at det nytter lite og spørre oss her om råd ang. slike ting! [8D]

så sant så sant..men nå handler sikkert 40 prosent av alle spørsmål her inne om " hva ville du gjort" hehe.

Reis!!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: cathkal

Jeg hadde nok ikke reist, men hvis kroppen din orker, du har lyst og barnevakt du stoler på, så er det vel ikke noe i veien for og reise?
Vi er alle så forskjellige, at det nytter lite og spørre oss her om råd ang. slike ting! [8D]

så sant så sant..men nå handler sikkert 40 prosent av alle spørsmål her inne om " hva ville du gjort" hehe.

Jada, jeg også kan lage slike tråder. Men dette temaet pleier det aldri og komme noe godt ut av og spørre om. De som ville reist får pepper av de som ikke ville reist, og de som ikke ville reist er trangsynte fordi de ikke unner noen og reise (som de selvfølgelig gjør selv om de ikke hadde gjort det selv.)

[8D][8D]

du har nok rett..men jeg gjør nok som jeg føler for til slutt alikevel..pepper må bare komme for min del.

[;)]

jeg ville reist med god samvittighet om kroppen din tilater det.
du har nok godt av det[:D]

Enig!

Back
Topp