Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Alt ettersom, vi har ikke noe fast inndeling på det. Men han vasker sin del.
Jeg sa faktisk seinest idag at jeg synes han kan ha som fast oppgave å vaske dassen. Skal ikke gå i detaljer, men det er ikke min fortjeneste at doringen av og til har en gul sjattering, for å si det sånn
Det er alltid jeg som gjør det!! Har sagt til han tusen ganger at han kan tørke over doen når han er ferdig med sitt, men neida.. Han bruker selvsagt kosten, men synes ikke det blir bra nok! :D
Har bedt ham om å gjøre det mange ganger, men han tror at å vaske do er å helle sånn wc-rens nedi skåla, la det virke og så skylle. Men han har ikke oppdaget at doringen må vaskes under f.eks. selv om det er han som løfter den opp flere ganger om dagen. Og at hele toalettet skal vaskes går ham hus forbi. Han skulle vaske badet en gang men doen var like skitten, han sa det var fordi han ikke hadde wc-rens, men likevel? (kan nevne at han er nøye når han vasker, han hadde omtrent polert armaturen i dusjen, men toalettet var skittent. )
Her er det meg som gjør ALT med husarbeid. Kjøkken,bad, oppvaskmaskin, rengjøring, tøyvask.. puuuh. det er igrunn nokså slitsomt.. Han jobber for det meste, og styrer med alskens. Ingen drømmesituasjon nei..
I første leiligheten vi hadde sammen.. for 7,5år siden..... da vasket han badet.
Etter det har han ikke vasket dass en eneste gang. Men han har vasket badegulvet en 3-4-5 ggr siste halvåret. Men selve dassen og vasken vasker jeg. Men nå har jeg gått hjemme siden januar 2009 da..... an gjør oftere andre ting enn badet hehe.
Det er det meg som gjør.
Han støvsuger og vasker alt av gulv og jeg tar badene og kjøkkenet.
Vi har så delte oppgaver og sånn har vi hatt det hele tiden..hehe.
Og det er helt OK.