Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Quoter denne jeg altsåDelvis enig med flere her. Har dere overskudd til et barn til så er det selvfølgelig ingenting å vente pånår det er sagt må du sørge for noe som jeg mener er veldig viktig, og det er å hele veien ha kontakt med arbeidsplassen din. Få oppfølging og snakk med arbeidsgiveren din, da blir det enklere for deg å komme tilbake i arbeidslivet når det er tid for det. Det er min mening som leder, lykke til uansett hva dere velger
![]()
Helt enig!Det hadde jeg ikke tenkt på i det hele tatt. Arbeidsplassen din har ingenting med hvor mange barn dere velger og ønsker å fåØnsker dere en liten en til, syns jeg bare dere skal kjøre på
![]()
Jeg hadde syns det hadde vært dårlig gjort ovenfor barna. Men det er MEG, og mine følelser og meninger. Arbeidsgiver hadde jeg ikke tenkt på annet enn i forhold til foreldrepenger.
At jobben ikke taper er greit, men opparbeider du deg rett til foreldrepenger?
Jeg hadde syns det hadde vært dårlig gjort ovenfor barna. Men det er MEG, og mine følelser og meninger. Arbeidsgiver hadde jeg ikke tenkt på annet enn i forhold til foreldrepenger.
Men nå vet ikke du hvordan kronisk syke de er da! Trenger så å si ikke noe ekstra enn andre barn. Å de vet ikke en gang at de er annerledes. Kunn at de må ha litt medisin tre ganger om dagen resten av livet. Å ingen ser at de er syke... Så hvorfor er ikke det rettferdig ovenfor de andre barna??? De lider ikke mere av et søsken ann hva barnet ditt gjør...
Jeg tipper mange tenker at barna kanskje har større handikap når du skriver at du er hjemme med pleiepengerMen nå vet ikke du hvordan kronisk syke de er da! Trenger så å si ikke noe ekstra enn andre barn. Å de vet ikke en gang at de er annerledes. Kunn at de må ha litt medisin tre ganger om dagen resten av livet. Å ingen ser at de er syke... Så hvorfor er ikke det rettferdig ovenfor de andre barna??? De lider ikke mere av et søsken ann hva barnet ditt gjør...
Jeg har også en som må ha medisin 2-3 ganger om dagen. Det merker ingen. Så da får vi jo ikke pleiepenger. Pleiepenger fordrer stort omsorgsbehov. Som ikke et varig, altså ikke kronisk. Utenom i starten eller ustabile faser av en livstruende eller svært alvorlig sykdom.
Derfor er det ikke naturlig for folk å tro at det er "lett sykdom, må bare ha medisin" når du sier pleiepenger
Overfor arbeidsgiver? Nei! I mitt hode er man privatperson, deretter arbeidstaker (unntatt når man ER på jobb da selvsagt).
Men ift de andre barna og dere selv da? Er det barn som krever mye kan det kanskje lønne seg å vente? Både mtp økonomi (jobbe seg opp) og tid hvis sykdommene krever litt. ?