Er det blitt veldig vanlig med tidlig ultralyd???

Jeg skal denne gangen pga. blødninger.

Forrige gangen gjorde jeg det fordi jeg var så bekymret hele tiden for om alt var bra.
Og jeg tenker det at det er bedre og ta tidlig ul slik at man blir beroliget og ikke er redd hele tiden. Barnet har ikke godt av en stresset og nervøs mamma heller..

Det får være opp til hver enkelt tenker jeg =)

hadde tidlig ultralyd sist gang og kommer nok til å ha det denne gangen også! Er jo kjempe koselig, spesielt for barnefaren! Signerer det som er skrevet før om at det er en flott måte å innvolvere barnefaren på!  Husker lille jenta stupte kråke i uke 12, driiit hærlig <3
Ser det heller ikke som en trend, men bare at muligheten og informasjonen er der

Men som det stod i andre tråden, gynekologen kan ikke måle eller lete etter avvik hos fosteret hvis man er der bare for å sjekke og ikke har hatt blødninger e.l, så tidlig ultralyd er jo ikke en garanti for at alt er bra?

Men det der med å inkludere far, den ser jeg! emoticon

Jeg kommer ikke til å ta tidlig ul med mindre det skjer noe uventet.. Men så trenger jeg ikke påminnelse om at jeg er gravid, er jo kjempekvalm hele tiden!! Hvis jeg ikke hadde noen "symptomer" på graviditet kunne jeg vel ha vurdert en ul, bare for å se at alt sto bra til.

Og dersom de på ul i uke 18 ikke ser hvilket kjønn det er kan den hende at det blir en ul, vet ikke om jeg klarer å vente helt til fødselen for å se hva det blir..

LilleNos skrev:
Men som det stod i andre tråden, gynekologen kan ikke måle eller lete etter avvik hos fosteret hvis man er der bare for å sjekke og ikke har hatt blødninger e.l, så tidlig ultralyd er jo ikke en garanti for at alt er bra?

Men det der med å inkludere far, den ser jeg! emoticon

Ordla meg litt feil, sist gang var jeg veldig bekymret for om det i det hele tatt var noe inni der;)

Back
Topp