Er det bekkenet?

MissV

Forelsket i forumet
Begynte for kanskje en uke siden, men var så lite at jeg egentlig ikke merket noe. I går og i dag, har jeg hatt strålende smerter fra ca midt på rumpa og nedover bena på baksiden. Det fryser liksom til. Da særlig etter at jeg har slappet av og skal opp og stå. Når jeg reiseregninger halveis opp så uker det svært og er vondt!! Er det bekkenet, så tidlig? Kjempe frustrerende- er bare 13+1 i dag...

Jeg har aldri vært gravid før, så jeg vet ikke svaret, men den siste uke har jeg hatt ganske vondt i den ene hofta. Sånn stålesmerter inni leddet liksom, skikkelig ekkel følelse og håper virkelig ikke at det er bekkenløsning. Er bare 12+2 jeg :-S

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er bare 15+4 og har vært sykemeldt nu i to uka pga bekkenplager. Begynte og med å ha vondt sånn midt på rompa og rett over begge rompeballene. Dro til legen å fikk konstatert at det er bekkenet.. Går nå til behandling hos kiropraktor, så anbefaler å dra til legen å få det undersøkt:) bedre å dra tilig å få behandling for det enn at det blir verre:) lykke til:)

Jeg hadde vondt på ene siden uten at legen brydde seg noe særlig. Var som om noen stakk kniver inn i meg. Spesielt etter jeg hadde vært i ro. Føltes som jeg stivnet til. Begynte da jeg var ca 10 uker på vei.

Gått til fysio og funnet ut at jeg har litt symptomgivende bekkenløsning, men det som gjorde vondt så lenge var stram musklatur på baksiden! Hjalp veldig med triggerpunktmassasje på irritert muskel samt å tøye daglig. Anbefaler å ta kontakt meg fysio eller lignende for å finne ut hva som kan hjelpe for deg :)

Jeg hadde vondt på ene siden uten at legen brydde seg noe særlig. Var som om noen stakk kniver inn i meg. Spesielt etter jeg hadde vært i ro. Føltes som jeg stivnet til. Begynte da jeg var ca 10 uker på vei.

Gått til fysio og funnet ut at jeg har litt symptomgivende bekkenløsning, men det som gjorde vondt så lenge var stram musklatur på baksiden! Hjalp veldig med triggerpunktmassasje på irritert muskel samt å tøye daglig. Anbefaler å ta kontakt meg fysio eller lignende for å finne ut hva som kan hjelpe for deg :)
Kan jeg eventuelt få henvisning fra lenge til Fysio? Huff håper det kun er stramme muskler! Litt tidlig med problemer syns jeg. Merker det i dag og, er mest på venstre side, og noen ganger klikker det på en måte.. :/

Kan jeg eventuelt få henvisning fra lenge til Fysio? Huff håper det kun er stramme muskler! Litt tidlig med problemer syns jeg. Merker det i dag og, er mest på venstre side, og noen ganger klikker det på en måte.. :/
Ja det kan du sikkert. Her tror jeg det varier veldig fra lege til lege osv. Min sa bare at siden jeg ikke hadde problemer med å gå så havnet jeg sist i køen og fikk derfor mest sannsynlig ikke time før etter termin. Jeg angret veldig på at jeg ventet på legetimen og ikke bare ringte min fysio med en gang.. Kunne hatt det mye bedre mye fortere :)

Back
Topp