er det bare

muffinium

Glad i forumet
Donya som ikke går enda? eller er det flere unger her inne som fortsatt krabber?
Donya holder seg fast ved borde og veggene og går på tærna men ikke intressert i å slippe for hun er redd for å falle hehe...

Helene går ikke hun heller.
Men hun har begynt å resise seg uten å holde i noe, så jeg tror det kommer snart.

Og så går hun fint bak gåbilen da [:D] og stråler som en sol hver gang vi forteller hvor flink hun er [;)]

nancy går noen få skritt så er det tilbake til krype på knærne. virker som det er litt tryggere enda.men det er helt normalt at de er oppimot 2 år før de går har jeg hørt.

Casper krabber ennå[;)]
Tatt 2-3 skritt et par ganger, men går ikke helt ennå nei.

Ida også.. .men de siste dagene har hun turt å slippe seg hvis hun vet at noen tar henne i mot dit hun skal....[:D]

Emily går heller ikke enda, tørr ikke helt, MEN i dag gikk hun 2 skritt[:D] 3 ganger

ORIGINAL: toBarn

Ida også.. .men de siste dagene har hun turt å slippe seg hvis hun vet at noen tar henne i mot dit hun skal....[:D]

det gjør casper nå også!
begynte å ta 4-5 skritt i stad!!
SÅ GØY![:D]

Nei da. Magnus tør ikke å slippe seg. Han må ha ei hand eller to, eller bordkanten eller liknende for å gå. Men i dag sto han helt alene i ti sekunder! Var så stolt selv! Og det hadde han jo grunn til. :)

ikke Elijah heller....men jeg tror ikke det er lenge til, han har gått 2-3 skritt alene[:D]

Back
Topp