er det bare vi?

Reinbue

Forumet er livet
..Som neste alltid er tomme for toalettpapir?
Hver gang tenker jeg at når det er 1 eller 2 ruller igjen, så må jeg fylle opp på toalettpapir-lageret. Og hver gang blir det sånn at vi går mange dager uten dopapir, hvor vi må bruke servietter og andre ting vi finner hjemme [8D] I dag har vi vært på butikken to ganger, og begge gangene glemte vi dopapir.

Bare vi som har det sånn? [8D][8D]

Nei huff.. Sånn har vi det også! Har ikke mer toalettpapir nå *Skrive ned på huskelappen* [8D]

Haha... Passer alltid på å ha dopappir i hus!! [:D]

Har vi alltid i hus.. har ikke like stor angst for å gå tom som svigermor.. hun ha oss handle toalettpapir og det va 27 ruller rundt omkring på hytta fnis!![:D]

Ntjaaaaa........... Det hender at vi må skynde oss på butikken for å handle dopapir, men stort sett så er det en rull eller to igjen når vi handler[;)]

Vi hamstrer Lambi på tilbud, så hvis det går lenge mellom tilbudene så kan det hende...[8D]

Men det er jo ganske typisk da!!![:D]

Jeg går alltid en uke uten brødposer når vi først går tom.. Handler jo flere ruller i gangen, så blir leeenge mellom hver gang...[8D]

nei, ikke her. Men når jeg bode hjemme med mamma og pappa (vi var jo 6 stk i hus da), så var d ofte tomt for dopapir, og endte med litt servietter da ja. Ikke noe butikk der heller, 20 min til den[;)]

her handler jeg slik at jeg har MASSE, står stabla så fint på hylla på do, en liten pyramide[:-]

vi kjøper jo aldri mer enn en pakke om gangen, så her er vi ofte tomme :P At vi aldri lærer tenker jeg. Nå har vi ikke mer servietter igjen heller, "heldigvis" fikk Amund en sånn dorull med sudoku på, men den skulle liksom være til pynt da :P

har i storsett alltid et lite lager av. Har vell enda tilgode å tørke meg med en serviett[;)]
Men deriomot mose dått, har jeg prøvd ut[8D]

sjeldent...handler alltid inn sånn stoooor pakke med lambi.

før var det faktisk ikke uvanlig at det ble glemt bort å kjøpe, men siden jeg begynte med storshopping 1 gang i uken så har det blitt naturlig for meg å sjekke ALT før jeg handler. Såpe, dorull, alt!

jeg hater å ikke ha dopapir i hus..
så kjøper gjerne litt for ofte, å har det heller på lager, hehe[:)]

Back
Topp