meg som er overnervøs? Ikke det at jeg går rundt og tenker på at noe er galt med bebisen altså, er faktisk rolig og tenker alt er fint. Men jeg klarer ikke få meg selv til å begynne å kjøpe babyting enda. Ser at det er mange som er godt i gang. Jeg prøver liksom å planlegge, se på vogner, senger....men tilogmed det føles feil. Er livredd for at noe skal gå galt og at jeg skal komme hjem til babyting som ikke skal bli brukt. Har kjøpt en body og har begynt å strikke en genser....som jeg forteller meg selv er til ei veninne, men vet jeg kommer til å beholde den
Men tilogmed disse to små tingene liksom vokser i skapet. Når burde jeg egentlig begynne å handle? er jo MASSE som skal ordnes og vet jo ikke hvilken form jeg er i på slutten.....er det jeg som er overnervøs? Hva synes dere? Min kjære vil nemlig ut og kjøpe ting, er jeg kjip som holder igjen?
Huff ble langt og litt sutrete det her....men men
Men tilogmed disse to små tingene liksom vokser i skapet. Når burde jeg egentlig begynne å handle? er jo MASSE som skal ordnes og vet jo ikke hvilken form jeg er i på slutten.....er det jeg som er overnervøs? Hva synes dere? Min kjære vil nemlig ut og kjøpe ting, er jeg kjip som holder igjen? Huff ble langt og litt sutrete det her....men men