Er det bare min mann...

Er så heldig at jeg har en mann som ikke går ut å drikker! Han kan kose seg med et par øl på kveldstid eller til mat, men det er alt! [:D][:D][:D]

Herregud!! hvor gammle er de mannfolka som drikker seg så dritings da??
fjortiser eller voksne menn??

Sånner heldigvis ikke typen, han vet at jeg hadde blitt FORBANNA hadde han komt hjem i den formen!!
Han kan bli ful ja, men ikke falloverendespyoveralt form nei!!

ORIGINAL: LeahOgKianSinMamma

Sånn kan min og være. En gang tidligere når vi skulle ut på byen, så og si alle de andre hadde drukket, jeg var edru siden jeg var gravid på den tiden. Uansett, han ville ha med ei venninne av seg med å drikke, så han gikk sammen med henne hele tiden og prøvde å overtale henne. Han overså meg hele jævla kvelden. Så litt utpå spurte han meg om noe var galt. Da ble jeg forbanna og sa at hvis han ikke sluttet å oppføre seg som en drittsekk og bare overse meg så drar jeg hjem. Ikke noe koselig å være edru når det blir noe slikt. En annen gang, jeg var gravid da også, så var onkelen hans, som er fire år eldre enn han, på besøk sammen med kjæresten så vi dro ut på byen. Der traff han ei venninne og snakket med hun hele kvelden, brydde seg ikke med å spørre hvordan det gikk med meg en gang, som hadde stor mage og satt på en ubehagelig barkrakk.
Dagen etter så snakket vi om det og han lovet og ikke gjøre slikt mere. Men jeg går faktisk ikke ut mere, drikker ikke hele tatt, har fått helt avsmak for det.
Tidligere her en gang så var vi nede til svigers og han drakk mens jeg var edru, var ikke helt i form den dagen. Han hadde god stol å sitte på, jeg hadde bare en fotknakk så jeg tok stolen hans og når han kom tilbake sa han: Flytt deg jævla kjerring. Forran hele familien hans. Kan godt si at jeg gikk raskt ut med tårer i øynene da ja. Han bad ikke om unnskyldning for det, mente det var en spøk jeg måtte tåle, og at jeg måtte slutte å være så barnslig og ødelegge for alle andre[:@]
Så skjønner godt hva du mener, fryktelig frustrerende[:o]

Og dette godtar du??
Hadde samboeren sagt noe sånnt til meg, så hadde han meg fått passet sitt påskrevet!!! Makan!!

Hehe.. er vel omvendt her [8D]  ihvertfall etter denne helgen

-på fredag skulle vi jo liksom på Smuget, men vi var et annet sted først, og jeg husker
ikke at vi gikk derfra engang[:-] så jeg kom selvfølgelig ikke inn, og vi gikk begge glipp av
en konsert som var sinnsyk bra   -trodde jeg hadde kontroll, men det bare smalt gitt [&:]

Back
Topp