Er det bare min mann...

snart mamma til en!!

Forelsket i forumet
Er det bare min mann som ALLTID blir så drita når han er ute... han snubler og faller og snakker om helt uvesentlige ting uten poeng til alt slags folk.. kjenner jeg blir flau over å være med han når han er sånn... Er det meg det er noe gale med?
I dag sa han til å med til en felles kompis at jeg ikke var noe bra kjæreste..at jeg ikke var snill med han psykisk.. jeg gikk bare ut av rommet, ville ikke høre mer. Da fikk han kompisen til å gå ut etter meg for å si unnskyld, at det ikke var slik ment....

Kjenner jeg blir sint, jeg synes han er ekkel når han drikker og forstår ikke hvorfor vi er sammen... men når han er edru er han en knupp

så utrolig kjipt!! hadde ikke giddi og festa med han jeg... heller gått ut med mine venninner, så kunne jo han krabbe dritings rundt på gulvet sammen med sine kompiser[:-] Trapper vel kjapt ned på drikkinga si da, når han skjønner at du ikke gidder være med han ut på fest mer[;)]

Mannen min er italiensk, så de KAN jo å drikke med måte[;)] værre med oss nordmenn som ikke eier drikkekultur[;)]

Jeg har en mann som alltid drikker for mye, han blir bæsj full[&:]
Han snøvler, klarer ikke å ordlegge seg. Kan falle å slå seg. Kom hjem fra firmatur med teppemerker i panna[8D] Men han er aldri ufin på noen som helst måte, han er bare glad og gliser mer enn godt er. Det er klart at er jeg edru, blir han slitsom etter hvert. Men da gir jeg beskjed når nok er nok. Ingen problem det, han lystrer med et smil og går og legger seg.

Men når det er sakt så er vel min mann ute ca 2-3 ganger i året. Så jeg ser ikke noe problem i det[:)]

da hadde jeg blitt drit sur faktisk.
og heller latt han krabbe sammen med kompisene mens jeg hadde tatt meg en "voksen" fest m mine venner....
heldigvis så vet både mannen og jeg å begrense oss når det kommer til alkohol så har aldri vært ute for at han har vært over middels full[;)]og aldri iløpet av de 11åra vi har vært sammen har han sagt eller gjort noe usakelig på fylla.

han her er ikke sånn! heldigvis!
men jeg har flere veninner som har kjærester som blir sånn i fylla! så det er ikke bare din!
de har rett og slett slutta å drikke med dem, for de er så ubruklige i fylla

Mannen min kunne finne på å bli sånn en gang i blant før snuppa kom til verden. Sist gang det skjedde var for 3 år siden. Ble litt krangling så da ga jeg beskjed om at jeg ikke ønsket å se han slik flere ganger så hvis han ikke tok seg sammen og styrte unna det han vet går i hodet på han(altså sprit) så vet jeg ikke hva jeg kom til å gjøre. Han var selv enig for han er ikke fornøyd med den personen han selv blir når han drikker sprit, så nå er det kun vin og øl, og kanskje ett og annet glass cognac. Shotter og drinker styrer han langt unna!

På den tiden var jeg ofte litt engstelig og usikker når han var ute, nå tenker jeg ikke på det engang for jeg vet at han tar det rolig[:)] Jeg er veldig glad det har blitt sånn, og at jeg tok en så seriøs prat med han om det som jeg gjorde.

Det gjelder forsåvidt det samme for meg da. Siste gang jeg drakk sprit var for 3,5 år siden og da måtte jeg bli henta av sambo[:-]Rimelig flaut og ubehagelig det også!Så nå holder jeg meg unna det også.

That`s me....så jeg hadde nok tatt det opp med han og sagt at nok er nok, det går faktisk ut over deg også, og det går an å ha en knallarti kveld ute på byen uten å drite seg selv og deg ut.Ikkenoe moro når de forandrer personlighet[X(]

Det høres ut som han kanskje hadde hatt godt av å blåse ut litt mer i edru tilstand, istedet for å la alt slippe ut i fylla... Når det kommer ut feil og bare blir tullskap!

ORIGINAL: LeahOgKianSinMamma

Sånn kan min og være. En gang tidligere når vi skulle ut på byen, så og si alle de andre hadde drukket, jeg var edru siden jeg var gravid på den tiden. Uansett, han ville ha med ei venninne av seg med å drikke, så han gikk sammen med henne hele tiden og prøvde å overtale henne. Han overså meg hele jævla kvelden. Så litt utpå spurte han meg om noe var galt. Da ble jeg forbanna og sa at hvis han ikke sluttet å oppføre seg som en drittsekk og bare overse meg så drar jeg hjem. Ikke noe koselig å være edru når det blir noe slikt. En annen gang, jeg var gravid da også, så var onkelen hans, som er fire år eldre enn han, på besøk sammen med kjæresten så vi dro ut på byen. Der traff han ei venninne og snakket med hun hele kvelden, brydde seg ikke med å spørre hvordan det gikk med meg en gang, som hadde stor mage og satt på en ubehagelig barkrakk.
Dagen etter så snakket vi om det og han lovet og ikke gjøre slikt mere. Men jeg går faktisk ikke ut mere, drikker ikke hele tatt, har fått helt avsmak for det.
Tidligere her en gang så var vi nede til svigers og han drakk mens jeg var edru, var ikke helt i form den dagen. Han hadde god stol å sitte på, jeg hadde bare en fotknakk så jeg tok stolen hans og når han kom tilbake sa han: Flytt deg jævla kjerring. Forran hele familien hans. Kan godt si at jeg gikk raskt ut med tårer i øynene da ja. Han bad ikke om unnskyldning for det, mente det var en spøk jeg måtte tåle, og at jeg måtte slutte å være så barnslig og ødelegge for alle andre[:@]
Så skjønner godt hva du mener, fryktelig frustrerende[:o]

Hvorfor finner dere dere i sånt?!?!DET hadde jeg overhode ikke funnet meg i. Det syns jeg er veldig respektløst og ydmykende. Sånt gjør man ikke mot den man elsker[X(]

Jeg mener ikke bare dette tilfellet, men ser flere tråder lenger opp også hvor mannen er respektløs og stygg mot kjæresten. Det skal jo ikke være sånn. Hvorfor la dem tråkke på dere på den måten??[8|]

Nei..
Min mann blir så søt at jeg blir nesten flau[8D]
Han er bare såååååå glad i meg, å jeg er det beste som har skjedd han og er bare sååå perfekt å hele den pakka.. dette er noe an ikke sier til meg med mindre han er full.. han viser aldri følelser ellers av den grad.. så er koselig å være ute sammen med an når han er full..

EN gang har min drukket seg sanseløs sammen med meg. Da ble han så klengete som en KLEGG! Skulle si han elsket meg hvert minutt og ba meg love han at jeg aldri skulle gå fra han.. HELE KVELDEN!

For å si det sånn... Han drikker seg ikke sanseløs mer...[8D]

Så utrolig godt å høre at det ikke bare er min mann... Bouncing Butplug: Forstår VELDIG godt hva du mener..min å angrer...dyrisk..HVER gang.. Det skal sies at han ikke er så mye ute nå lengre, men når han er det så blir han sånn...det er skjeldent vi er ute sammen, men han LOVET å ta seg sammen igår...men vi ser jo alle hvordan det endte! Som oftest så lover han før han går ut at hanbare skal drikke de 8 ølene han har med seg, så får han mange flere, kommer dundrende inn dørene i 7 tiden på morgenen, lover og angrer på søndagen, neste gang hangår ut så skal han bevise det, og holder seg noelunde på matten, så er han liksom ferdig med det..å da er han dritings igjen!

Han skifter totalt personlighet, haner ikke noe sjenert eller noe i edru tilstand, metet tolerant, men sier meningene sine.. men når han drikker..å herregud!

Å så skal det sies at han er en ganske attraktiv mann..;) også blandt andre damer, han Driter i dem uansett tilstand, men han nyyyter egentlig at de ligger etter han..

Min å har en sånn periode..sitter å sender slengkyss og vinker å HERRE!

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

ORIGINAL: **Tusen Nick 87**

Nei..
Han er bare såååååå glad i meg, å jeg er det beste som har skjedd han og er bare sååå perfekt å hele den pakka.. dette er noe an ikke sier til meg med mindre han er full.. han viser aldri følelser ellers av den grad.. så er koselig å være ute sammen med an når han er full..

Min har en slik periode også. Det er når han kommer OVER den perioden vi begynner å ha problemer..[:D]

Her drekkes det veldig sjelden nå etter at vi fikk sønnen vår, hender han sier han vil ta seg 2 pils på en fredags kveld, men det blir bare med en halv en så går han over l cola igjen. Men tidligere når vi festa en del og de få gangene han blir full nå er det som regel bare glisefyll, eneste som kan bli litt slitsomt er at han blir vannvittig skravlette og henger seg liksom fast i en historie, men da sier jeg bare at nå legger vi oss og han tusler med...Er så glad for det, for har vært borti de som blirr totalt drittsekker også, og det finner jeg meg bare ikke i..

ORIGINAL: janett85

Her drekkes det veldig sjelden nå etter at vi fikk sønnen vår, hender han sier han vil ta seg 2 pils på en fredags kveld, men det blir bare med en halv en så går han over l cola igjen. Men tidligere når vi festa en del og de få gangene han blir full nå er det som regel bare glisefyll, eneste som kan bli litt slitsomt er at han blir vannvittig skravlette og henger seg liksom fast i en historie, men da sier jeg bare at nå legger vi oss og han tusler med...Er så glad for det, for har vært borti de som blirr totalt drittsekker også, og det finner jeg meg bare ikke i..

Hva gir du ham, og hvor kan jeg få kjøpt det?![:D]

jeg gir ikke, jeg forlanger respekt rett og slett, og hvis ikke en mann kan respektere meg selv om han er full vanker det bråk og adjø....å være full er INGEN unnskyldning for å behandle andre som dritt...

Nei, for da hadde ikke vi væt sammen. Jeg ser på sånn drikking som veldig umoden og barnslig og noe jeg forventer at folk er ferdig med når de er 20...

Har til gode å se min full jeg. Har sett ham bedugget etter et par glass vin for mye til maten, men that's it. Jeg sa klart fra på begynnelsen av forholdet at jeg har et stort problem med fulle mennesker, og at hvis han skal bli sørpe dritings må det være når jeg ikke er der.

Da fikk jeg tilbake at han aktet ikke å drikke så mye sammen med meg uansett, for han har aldri opplevd annet enn problemer når det har vært fyll sammen med tidligere kjærester. Så da var det jo greit.

Eksen min ble slem i fylla, så har blitt redd etter det.

Kjæresten min har forresten ikke drukket siden sist vi drakk vin til maten. Og det var for et halvt år siden eller noe sånt... Når jeg selv drikker så sjeldent og lite, føles det veldig unaturlig å være sammen med en som blir sørpe dritings - som eksen min. Har ikke noe problem med at min kjære går på byen med gutta og blir sørpe full da, så lenge han ikke havner i trøbbel - men da må han sove på gjestesenga når han kommer hjem.

Hadde han drukket seg dritings sammen med meg og jeg hadde syntes det var ubehagelig, og han ikke kunne moderere seg når vi faktisk var sammen og det var alkohol i bildet, ville jeg ikke vært sammen med ham. Jeg takler ikke fulle kjærester lenger.

ORIGINAL: Fru Riskorn

Nei, for da hadde ikke vi væt sammen. Jeg ser på sånn drikking som veldig umoden og barnslig og noe jeg forventer at folk er ferdig med når de er 20...

Så en og annen helg med drikking hadde vært nok til at du hadde gått fra mannen din, selv om dere hadde det flott ellers?[8|]

Ikke det, jeg aksepterer ikke sånt jeg heller, og det vet han VELDIG godt, men selv om det skjer noen ganger at han drikker for mye, så betyr ikke det at jeg går fra ham. Det betyr bare at han får holde seg langt vekke fra vårt hus til han er edru igjen..[:D]

Jeg hadde nok ikke vært sammen med ham i dag da nei. Hadde ikke kastet han ut i dag om han ble full en gang. Og drikke alkohol gjør han hver helg, men aldri sånn at han blir beruset. Men, om han hadde vært full ofte i starten, så hadde det nok aldri blitt noe mellom oss.

min mann er sånn.
han klarer faktisk ikke la være å bli driiita.
vi drikker utrooolig sjeldent. gidder ikke.
men ellers så er han en fantastisk mann, så det er tilgitt hehe:)

ORIGINAL: **Tusen Nick 87**

Nei..

det stemmer med hennes mann.. kan ikke gjøre annet en og le av han og si han er søt da..

Min mann er iallefall ALDRI slik...heldigvis[;)]

Back
Topp