Er det bare min gutt

AnThoo

Forelsket i forumet
som ALDRI vil sove om kvelden?? I HELE 8 uker er det grining ved legging for kvelden, det er klin umilig å få lagt han, kjenner at det ikke burde forsette så lenge til før jeg stanger hodet i veggen ( mitt hode altså [8D]) hehe..

Tørr  blei, mett og aaaaalt det der, han er nok overtrøtt, men hvor lenge holder de da på??? jeg syntes han griner ved legging uansett selv om han ikke skulle vært overtrøtt [8D]

ORIGINAL: Veumjenta

Her er grensa mellom trøtt og overtrøtt VELDIG liten i hvert fall, så jeg må passe på å hive han i seng (legge han da) med EN gang jeg ser han begynner å gjespe på kvelden - da har det gått fint hittil uten altfor mye knirking. Hvis han bikker over, blir det hyl og han må bysses og bæres for å roe seg ned før det går an å få lagt han - da må han gjerne sove dypt før han legges i senga si. SÅeh, dette prøver vi nå å unngå [8D] Lillegutt er også avhengig av å ha sovet nok på dagen for å få sove godt på kvelden - gjerne noen timer ute [:)]

Som tatt rett ut av min hverdag med Oda:) Daniel er kjempegrei å legge, han har aldri styret på kvelden. Men Oda blir slik iallefall annenhver kveld... Styrer litt med luft i magen også men jeg regner med at dess større de blir jo lettere blir det å legge dem (håper jeg iallefall[:D])

Mi holdt på slik i 11 uker... men dagen etter at hun ble 11 uker var hun trøtt og klar for senga tidlig, og siden det, faktisk en uke i dag, så har hun lagt seg en gang mellom 19 og 21![:)] Ubeskrivelig godt!!![8D]
Før var det styring og mageknip og hyling HELE kvelden![:@]

her sover snuppa på siden, ligger hun på ryggen får hun ikke sovnet av seg selv. og hvis jeg har bysset henne i søvn og legger henne ned på ryggen våkner hun fort.
Så det kan kanskje testes? Ellers var det noe som bare skjedde over natta her egentlig for 2 uker siden, brått kunne vi legge henne ned og så sovnet hun. Før det så måtte hun bysses i søvn og gjerne sove oppå en av oss.

ORIGINAL: Chocolate girl

her sover snuppa på siden, ligger hun på ryggen får hun ikke sovnet av seg selv. og hvis jeg har bysset henne i søvn og legger henne ned på ryggen våkner hun fort.
Så det kan kanskje testes? Ellers var det noe som bare skjedde over natta her egentlig for 2 uker siden, brått kunne vi legge henne ned og så sovnet hun. Før det så måtte hun bysses i søvn og gjerne sove oppå en av oss.

Han ligger bare på siden, ryggen kan vi bare glemme, hehe [:)]

Nei du er ikke alene.... Min sitter her å glor og sutrer nå som vanlig.[8|]

Back
Topp