Er det bare min baby

paleface

Gift med forumet
som ikke sitter selv enda?? Synes jeg stadig ser bilder av bebisene deres som sitter alene, Nor er ikke i nærheten en gang - og ikke virker hun særlig interessert i det heller. Hun har akkurat begynt å komme seg fremover (krabber ikke på alle fire enda, men drar seg frem med armene), og sitter fint i tripp trappen når hun spiser (sitter der kun da, ikke ellers), men når vi øver på å sitte så velter hun bare. Noen flere som har "trege" babyer?

Skal nevnes at hun gjør andre ting tidlig da; sier "hadet", gjør grimaser for å få oss til å herme, og gir kos og nuss når vi spør - men det motoriske haster hun visst ikke med... [;)][:D]

min baby sitter heller ikke selv enda [;)]

Hun er slett ikke treig for det. Det er så store forskjeller, at det ikke er noen grunn til å tro at hun er det i hvert fall. [;)]
Noah reiste seg opp i sittende for snart 2 mndr siden, så han var kanskje litt tidlig.. Men han er ikke noe tidlig ute med språk, annet enn at han skjønner hva en del ting betyr. Han gjør også grimaser og prøver å få oss til å le. Og så flirer han selv. hehe..
Morsomste er når han drar noe over hodet og river det vekk i en fart og venter på at vi skal si "Der var Noah". Hehe..

ORIGINAL: tojenter

min baby sitter heller ikke selv enda [;)]

Godt det ikke er bare min da. [;)][:)]

Andreas har vært generelt tidlig motorisk, rullet fra rygg til mage 3mnd gammel og begynte å krabbe + reise seg da han var 6,5mnd. Men å sette seg opp selv klarer han ikke ennå[:)]

Hun er slett ikke treig Ida- det er SÅ forskjellig når de begynner med slike ting! Hun tar nok igjen for "tapt tid" når hun først knekker koden! [8D] Ikke bekymre deg! [:)]

Nikko sitter heller ikke selv[:)]

Ada sitter ikke helt selv enda, eller hun kan sitte litt alene, men mister fort balansen...

hun sitter selv, men klarer ikke å sette seg opp selv.. derfor er det ikke mye sitting enda[;)]

krabber ikke heller, har såvidt begynt å karre seg opp i krabbestilling, men varer bare et par sekunder før hun deiser ned igjen..

Theo sitter ikke selv ennå, men det ser ut som det er rett rundt hjørnet nå [:)]

Amalie sitter, ikke Aurora. Storebror var 11 mnd. før han satte seg opp selv. [;)]

Nicolay begynte først i forrige uke å sitte.
På to dager gikk han fra veltebøtte til stødig som et fjell mår han sitter alene.
Så det kan plutselig komme en dag. Alle bar er forskjellig og ingen barn er like.

Mi er akkurat lik [:)] begynt så vidt å åle seg fremover, ellers ruller hun seg dit hun vil. Ikke kan hun sitte heller. Sitter fremdeles i vippestol under måltid hun, er skikkelig vinglete i den store matstolen så da vil jeg sette hun minst mulig i den før hun setter seg opp selv. Får sitte i den av og til når vi spiser for det sosiale sin del.

Men hun kan også si hadet og pus [:)] [:)] Alle barn er forskjellige. Men er vel på den "treige siden" av normalen snuppene våres [:)]

ORIGINAL: H i l l a

Nikko sitter heller ikke selv[:)]

Sign[:D]

Barn utvikler seg ulikt !=)
Elias sitter selv.. [:)]

Back
Topp