turbo trash
Forumet er livet
som ikke gir ibux før feberen er over 40?
nå skal det sies at jeg har vel det som kalles feberunge.
nå skal det sies at jeg har vel det som kalles feberunge.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Refleksheks
Jeg gir heller ikke febernedsettende før den er så høy - eller hvis hun viser store tegn til plager.
Hun har aldri hatt feberkramper, og har sjeldent feber. Til orientering.
ORIGINAL: ikita
fikk beskjed av hs at viss tempen ble 39 så kunne jeg gi paracet for å forhindre feberkremper.. noe jeg ikke vil oppleve.. er jo ikke snakk om flere ganger i året så jeg synes ikke det gjør noe..
ORIGINAL: *calla*
Jeg gir paracet etter allmenntilstanden, noen ganger har ungene så vondt og har 38.5 i temp.
ORIGINAL: Nozy Rosie
Så sant allmenntilstanden er grei, gir jeg ikke paracetamol før tempen er over 39 grader, og formen er dårlig.
Nå har ingen av barna her noen gang passert 40 grader, men de har vært nærme, og da har de ligget rett ut. De kan da være veldig dårlige hvis de har over 39 grader i feber (noe som er veldig sjelden), og da får de en pille i rumpa. [:)]
ORIGINAL: fairy
Jeg gir Paracet når B tydelig har det vondt.
Han hadde vel en 39-40 i feber sist han var syk, men virket ikke som han hadde særlig vondt. Da avventet jeg. Andre ganger har feberen vært lavere, men hn har vist tydelige tegn på smerte. Da har jeg gitt han.