ORIGINAL: idipsa
her får hu passe pga sambor vil ikke at andre skal passe. men eg liker det ikke, eg vil bare glemme at hu finnes. eg må vel ikke forholde meg til hu? hu gjør meg så deppa.. ingenting eg gjør og meiner er bra nok. hu snakke dritt om folk uten utdanelse, eg har jo ikke det så kan liksom ikke forstå hvor hu gjør det. huff, alt er jo feil med hu. eg er ganske enkelt ikke oppvokst sånt.
eg har lært at uansett hvem du er og hvordan du enner opp som så er du like god som alle andre, alle er like verdig. i den familien er det ikke sånt, og eg blir så lei meg. akkurat når hu kunne si kor stygge ungen til hu eina på jobben hadde. hvem sier sånt!! ingen barn er stygge, det finnes bare mindre fine. ikke stygge.. det er ingen som er stygge!!!!

[8|]
jeg beklager assa, men jeg har sett ett par unger som jeg faktisk har sakt jeg synes er stygge,
fordi det er bare noen som ikke ser ut!!! så da er jeg fucka i hue oxo[8|][8|]
å tror du ser for mye på det negative om din svigermor, hadde ei sånn ie for noen år siden, før jeg traff samboer, å ho var sånn..
men til slutt begynte jeg å lete etter det positive.
å at ho vil holde vesla mest mulig er ikke rart, det gjør mamma og svigemor her oxo, selv om det bare er 2 dager siden sist!!! di vil jo kose og bli kjent med dem.. så jeg kan skjønne ho[8|]
mener ikke dette stygt ment, men er jo forsøket verdt???
om du bare ser negativt i ho, så blir det en ond sirkel. å det er ikke bra da er ikke du noe bedre.
å ho merker sikkert at du prøver å undgå ho??
forsvarer ho ikke, var et par greier ho kunne latt være, men om du skjønner??