Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Sover på magen jeg!!! Og kommer til å gjøre det så lenge det er fysisk mulig! [8D] Går vel et par uker til, tenker jeg... Kjenner at det er en "ball" der nede, men går fint enda.
Du trenger ikke å være REDD for å sove på magen! [;)]
Sover på magen jeg også. H*n ligger ganske trygt inni der.[:)]
Eneste problemet jeg har, er at jeg er litt øm i puppene så det er ikke alltid like godt å ligge på magen...
Ligger på magen jeg og. men funnet en noe merkelig teknikk. ruller dyna sammen og har den mellom puppene, IKKE godt med flatklemte pupper nå, og ligger på armen på en måte som gir en liten luftlomme over magen!! Får ikke sove når jeg litgger på ryggen eller siden. Men om en mnds tid funker nok ikke denne teknikken. Gruer meg til det, har sovet dårlig i tidligere svangerskap pga dette. Jaja, hva går man ikke igjennom for dette nurket!![;)]
Jeg er også veldig skeptisk til å sove på magen, selv om jeg egentlig er klar over at det ikke er no farlig for bebien.. ser liksom for meg at den blir most eller noe sånt :$ Men uansett syns jeg ikke at det er direkte behagelig å ligge på magen nå, puppene er så ømme><
Sover på magen jeg også. H*n ligger ganske trygt inni der.[:)]
Eneste problemet jeg har, er at jeg er litt øm i puppene så det er ikke alltid like godt å ligge på magen...
Forrige svangerskap sov jeg på magen helt til magen var så stor at jeg nesten lå å vippet på den.. :p
Men nå klarer jeg nesten ikke, for puppene er så innmari vonde! Ikke så rart, mtp at de har gått fra speilegg til badeballer på bare noen uker! [:-]
Hehe.. Jeg pleier vanligvis å sove på ryggen, men både i forrige svangerskap og dette har jeg blitt helt avhengig av å sove på magen.. Sist sov jeg på magen omtrent til snuppa ble født, og så fort hun var ute, så var det beste å sove på ryggen igjen.. Hehe.. Merkelig. Det var noen som sa det var bra for bekkenet om man klarte å sove endel på magen.. Vet ikke helthvorfor, men sikkert bra med litt variasjon;)