Er det bare meg..

Margrethe82

Gift med forumet
av julijentene som ikke har fått enda? Hadde termin 29 juli, så er 7 dager over, og fortsatt ingen tegn til fødsel..[&o]

tror det er noen flere,men er nok ikke mange igjen,og skjønner godt at folk melder seg litt ut ja..er jo bare fødsels,baby,bæsj og gulpeprat her nå!

håååååper lillebabyen din kommer snart!

Det er ikke bare deg ;) Jeg hadde termin 24 juli, så jeg er tretten dager over i morgen! Men har igangsettelsestime i morgen da, så jeg får min i morgen eller fredag håper jeg!! Hold ut. Er kjempekjedelig med overtid men de er sta med å sitte i gang om man har et normalt svangerskap. Hold ut den siste tiden. Kanskje kommer babyen av seg selv ;) Lykke tiL!

Jeg er fortsatt her[:'(] Hadde termin 28 juli, er 8 dager over[&o]

Så du er ikke heeelt alene nei.

Venter fortsatt jeg òg...men har akupunktur-time i morra og overtidskontroll etterpå.
Spent på om nålene setter noe i gang!

Termin 26 juli. MEN her har ennå ingen baby meldt sin ankomst..

Nærmer seg 11 dager på overtid gitt.. - utålmodig gitt..

ville bare si jeg håper babyen kommer snart!
vet det er frustrerende å gå på overtid..

jeg hadde termin samme dato med eldstemann, og han ble født 10.august...
[:D]

Jeg har heller ikke fått [:o] Er 9 dager på overtid nå, og drit lei [:'(] Har hatt så vondt i ryggen de siste 2 ukene nå, så det er på tide han kommer. Skal på UL i dag for å se hvor stor han er, er redd for at han er ganske stor nå. Håper det skjer noe hos alle som venter snart. Lykke til [:)]

Back
Topp