Hermansinmamma
Glad i forumet
Eller syns dere også det er rart at søster til sambo (Herman sin tante) enda ikke har vært på besøk? Hun bor ca en time unna, og hun har ikke bil. Toget går hver time, og er ikke dyrt! Og når jeg spør henne så sier hun at hun jobber så mye, men hun jobber jo ikke mer enn andre folk, men hender at hun jobber kvelden og natta, men de som jobber natta sover vel ikke hele dagen?
Nå har jeg sluttet å spørre henne om hun vil komme hit, men han er jo 4 og en halv mnd, og har enda ikke møtt tanta si..
Syns dette er helt på trynet rart.. Eller er det bare meg. Noen som har forslag til hva jeg kan si til henne?
Nå har jeg sluttet å spørre henne om hun vil komme hit, men han er jo 4 og en halv mnd, og har enda ikke møtt tanta si..
Syns dette er helt på trynet rart.. Eller er det bare meg. Noen som har forslag til hva jeg kan si til henne?