Er det bare meg....

Hermansinmamma

Glad i forumet
Eller syns dere også det er rart at søster til sambo (Herman sin tante) enda ikke har vært på besøk? Hun bor ca en time unna, og hun har ikke bil. Toget går hver time, og er ikke dyrt! Og når jeg spør henne så sier hun at hun jobber så mye, men hun jobber jo ikke mer enn andre folk, men hender at hun jobber kvelden og natta, men de som jobber natta sover vel ikke hele dagen?

Nå har jeg sluttet å spørre henne om hun vil komme hit, men han er jo 4 og en halv mnd, og har enda ikke møtt tanta si..

Syns dette er helt på trynet rart.. Eller er det bare meg. Noen som har forslag til hva jeg kan si til henne?
 
Tanta til snuppa vår har heller ikke vert på besøk hos oss etter at snuppa kom til verden, men vi har vert der noen ganger...
 
hmm... jeg skjønner godt du syns det er rart! Det er faktisk helt idiotisk spør du meg!
Vet faktisk ikke hva jeg hadde gjort i samme situasjon, men jeg tror nok jeg hadde sagt ifra om at jeg syns det var dårlig av henne...
 
ORIGINAL: Snøjenta

hmm... jeg skjønner godt du syns det er rart! Det er faktisk helt idiotisk spør du meg!
Vet faktisk ikke hva jeg hadde gjort i samme situasjon, men jeg tror nok jeg hadde sagt ifra om at jeg syns det var dårlig av henne...

 
Ja, syns det samme! Si i fra! Nytter ikke å gå å holde det inne...Eller få samboern din til å høre med henne..
 
samme her, sambo til broren min er småsær, så ingen av de har vært og hilst på oss her nede, vi må kjøre 3 timer opp dit hvis barna skal få hilse på søskenbarna sine! [:@] irriterende!!! foreldrene mine bor også der, så vi har helt gitt opp de anre, vi bor bare hos mamma og pappa,og lar eldstemann kose seg rundt på gården, også får de komme opp dit hvis de vil... gidder ikke spørre om de vil komme eller om vi kan komme dit hele tiden, trode dte gikk begge veier?! nså skjønner godt frustrasjonen din!!![;)]
 
Det er ikke så mye¨å gjøre egentlig. Hun har jo ingen interesse av det tydeligvis, og det er hennes tap.
 
Hm.. var rart ja!! Tror kanskje det er en "jobb" for samboeren din.
 
æ ane ikkje....syns d e rart at ho ikkje kommer....æ ville ALDRI behandla mine tantebarn sånn, i allefall ikkje om æ bodde så nært......
men kordan du skal si d t ho vet æ ikkje helt....ka syns din sambo...kanskje han burde j ho et hint....
 
Jeg skjønner du synes det er trist, og jeg er helt enig, for jeg synes også det er litt rart..  
 
Kan hende hun har en (altfor) travel hverdag og ikke har fått prioritert det? Og siden det bare er en time unna med tog, hvorfor har ikke dere hatt muligheten til å besøke henne??  Hvis du synes det er så viktig ville jeg nok rista det av meg og dratt på besøk selv.. [;)]  Vil ikke tro det ligger noe vondt bak det, så hvorfor ikke ta initiativ selv??
 
 
 
ORIGINAL: Mamma til 2 Gutta

æ ane ikkje....syns d e rart at ho ikkje kommer....æ ville ALDRI behandla mine tantebarn sånn, i allefall ikkje om æ bodde så nært......
men kordan du skal si d t ho vet æ ikkje helt....ka syns din sambo...kanskje han burde j ho et hint....

 
sign...syns og d e rart..[&:] her har ikkje tanten ver innom heller (min lillesøs), men har besøkt de flerre ganger så mulig hu ikje føle d e nødvendig...[&:] har du snakka me sambo din om d ?
 
Takk for mange svar:) Jeg har vært ofte hos en vennine, og hun bor ti minutter unna "tante J", og har sagt i fra at vi har vært der, og spurt flere ganger om vi kan komme en tur bort, men enten så har hun hatt besøk av kjæresten sin, eller så har ho en annen forklaring som ikke hører hjemme noe sted. Sambo har også prøvd å snakke med henne, men da blir hun potte-sur og sier til han at ho kommer snart, men akkurat nå jobber hun.. Men i løpet av 4 og en halv mnd har du tid og penger til å komme en tur.. Og tror jeg har spurt henne ca 10 ganger om vi kan komme til henne, men hun har aldri tid, eller så er hun sliten.. Nå har jeg rett å slett gitt opp! Hun får komme når hun kommer! 
 
ORIGINAL: LinnBirgitte

ORIGINAL: Snøjenta

hmm... jeg skjønner godt du syns det er rart! Det er faktisk helt idiotisk spør du meg!
Vet faktisk ikke hva jeg hadde gjort i samme situasjon, men jeg tror nok jeg hadde sagt ifra om at jeg syns det var dårlig av henne...


Ja, syns det samme! Si i fra! Nytter ikke å gå å holde det inne...Eller få samboern din til å høre med henne..

 
Eller ta snipsekken og heile hurlabunten med og reis til ho..Ikke si noe bare still på døren..Då blir ho nokk stor i øynene da...Det ville eg ha gjort..[8D]
 
Kjenner jeg ho rett.. så tror jeg ho hadde blitt forbanna rett og slett.. Ho er MEGET merkelig! Vet ikke åssen jeg skal forklare det.. Ho er liksom 24 år, men er så lite voksen som det går ann å bli.. Vet ikke hva det er med ho jeg altså.. Men ho får komme hit, er ikke min plikt å reise å besøke henne syns jeg..
 
Absolutt hennes tap! Men hadde og blirr overaska om ingen av tantene til snuppa hadde komt[:o]
Men om de ikke vil, så er det ikke mye en kan gjøre!

Dårlig gjort av tanta da!
 
Hm, merkelig søster ja. Jeg tror jeg ville fått samboer til å spørre om hun ønsket å ha kontakt med babyen.
Hvis hun ønsker det ville jeg sagt at da får hun møte babyen da. Hvis hun ikke ønsker kontakt, ja så kutt all kontakt? (men så er jeg en utrolig hevnlysten person da...)
 
Samme her. Hun har ikke sett E og ikke gratulerte hun oss når hun var født heller. Svarte ikke på dåpsinnbydelsen.
Skulle komme på besøk 2 ganger, men dukka ikke opp.

Jeg har sletta henna fra livet mitt, jeg. På mob, facebook osv... Jeg vil ikke ha noe med henne å gjøre!!!
 
Ja, han prøvde å spørre henne i dag igjen, for hun har fri hele denne helgen, men hun skulle på fest i dag, men kunne jo kommi et par timer på dagen i dag da.. Men nå er det over med kontakten fra min side ihvertfall.. Orker ikke å ha noe med henne å gjøre.. Ho er rett å slett bare uhøflig syns jeg, når vi hele tiden ber henne, og hun alltid har noee å gjøre, som kunne vært utsatt.. Men det er jo klart at det er myyye viktigere å reise på fest (som hun gjør nesten hver helg) enn å besøke tante barnet sitt.. JAja, om hun nå da spør om hun kan komme på besøk, så skal jeg spørre henne om hvorfor. Møkka kjærring.. Uff, blir så irritert. Hun er jo 3 år eldre enn meg da.. Skjønner meg ikke på sånne folk:P
 
Back
Topp