Er det bare meg?

Mortil2jenter

Forelsket i forumet
Jeg har ikke presentert meg eller noe. Vil egentlig bare være anonym!

Som dere ser så venter jeg også i februar, MEN, vil ikke at noen skal vite noe, redd for å miste igjen.
Desember i fjor gikk jeg gravid og ble innstilt på ei lita lillesøster eller en lillebror til vårt babygull Emma. Men etter en blødning og ultralyd så så jeg den lille i magen død. Neste dag var det utskrapning og deretter forsatte hverdagen som småbarnsmamma. Det jeg ikke klarer å få ut av hodet er synet av den lille som bare lå der oppi et hjørne. Så det med en gang at noe var galt. Verste ultralyd jeg har vært på.

Jeg vil egentlig på ultralyd for nå er det jo en ny liten skapning der inni som skal erobre hjertene våre, men vet ikke hva jeg gjør hvis den også flyr opp til himmelen. Vil så gjerne at det skal gå bra, men er ennå sjokkert over hvordan livet kan ta en så brå vending.

Når bør jeg gi beskjed til helsestasjonen om nytt svangerskap?

Er nok ikke bare deg nei... Vi har ikke sagt det til noen enda, i fare for hva som kan skje. Har en litt merkelig følelse denne gangen, så er mere bekymra enn sist... Har ikke mista selv, så jeg veit ikke hvordan den følelsen er. Men om du skal snakke med de på helsestasjonen, så har de helt sikkert hatt flere som er i din situasjon og kan gi deg gode råd på veien. De sender deg kanskje også på tidlig UL, sånn at du kan se at alt er i sin skjønneste orden og at det ikke er noe å bekymre seg for!! Ønsker deg masse lykke til videre, og håper du holder deg her i februar-klubben med oss!! ;-)

ORIGINAL: *nr*2*på*vei

Er nok ikke bare deg nei... Vi har ikke sagt det til noen enda, i fare for hva som kan skje. Har en litt merkelig følelse denne gangen, så er mere bekymra enn sist... Har ikke mista selv, så jeg veit ikke hvordan den følelsen er. Men om du skal snakke med de på helsestasjonen, så har de helt sikkert hatt flere som er i din situasjon og kan gi deg gode råd på veien. De sender deg kanskje også på tidlig UL, sånn at du kan se at alt er i sin skjønneste orden og at det ikke er noe å bekymre seg for!! Ønsker deg masse lykke til videre, og håper du holder deg her i februar-klubben med oss!! ;-)

Takk[;)]håper på det beste

Forstår tankene dine!! Har ikke mista selv, men tenker mer på sånne miste-tanker nå enn ved mine to forrige sv.skap. Det går nok bra skal du se!!
Men hvorfor kontakte helsestasjonen? Har aldri jeg gjort.
Kansje du heller skulle tatt opp bekymringene dine med legen din?
Masse lykke til :-)

uff, så trist at du mistet spiren..

jordmor du vil snakke med på hs eller? i så fall så er det bare å bestille seg time, om du trenger å snakke med noen..denne gangen går det sikkert bra skal du se [:)] 

Back
Topp