er det bare meg

teba

Gift med forumet
men eg er sleta...alt er begynt å bli tung nå...til og med ned for å knyte skona!!!!![8|]

Jeg er også sliten ja.... men jobber ikke fult..og er flink til å slappe av..hehe. jobber du?

jeg er heeeelt sliten, jobber fullt itillegg til en krevende 3 åring.. skal til legen på torsdag.. satser på en rosa lapp da... trenger å hvile nå kjenner jeg...

Føler jeg ikke gir maks. på jobb fortida - overskuddet mangler på en måte (jobber 100%), selv om jeg har en rolig jobb (sitter stort sett foran en dataskjerm fortida...). Er SLITEN når helga kommer, ja! Er forresten sliten nå også[8|] Legger meg nedpå når det trengs - kan gjøre det her i huset ettersom vi ikke har noen småtasser enda[;)]

Er heller ikke spesielt sliten, men det kommer nok sigende etterhvert som jeg blir større og tyngre. Her også er det fullt kjør med 100 % jobb og aktive barn, men det blir verre når sauene kommer tilbake fra beite. Da er det 100 % jobb, 3 aktive barn, produksjon av gårdsmat og fjøs som må tas. Det sier seg selv at husarbeid blir det mindre av.

Samme her.. er skikkelig sliten. Orker nesten ikke engasjere meg i samtaler. Vil bare ligge på sofaen. føler at kroppen blir tyngre og tyngre [;)]

jeg synes det er helt grusomt å skulle bøye meg ned for å ta på meg skoene, også har jeg så vondt i den venstre hofta... føler meg som en stor elefant nesten hele tiden, også har jeg så vondt øverst i magen på venstre side, særlig etter jeg har sittet lenge, og etter måltider. tror ikke det er så god plass inni der lenger pga han som vokser inni der[;)]

Back
Topp