Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
jeg er heeeelt sliten, jobber fullt itillegg til en krevende 3 åring.. skal til legen på torsdag.. satser på en rosa lapp da... trenger å hvile nå kjenner jeg...
Føler jeg ikke gir maks. på jobb fortida - overskuddet mangler på en måte (jobber 100%), selv om jeg har en rolig jobb (sitter stort sett foran en dataskjerm fortida...). Er SLITEN når helga kommer, ja! Er forresten sliten nå også[8|] Legger meg nedpå når det trengs - kan gjøre det her i huset ettersom vi ikke har noen småtasser enda[;)]
Er heller ikke spesielt sliten, men det kommer nok sigende etterhvert som jeg blir større og tyngre. Her også er det fullt kjør med 100 % jobb og aktive barn, men det blir verre når sauene kommer tilbake fra beite. Da er det 100 % jobb, 3 aktive barn, produksjon av gårdsmat og fjøs som må tas. Det sier seg selv at husarbeid blir det mindre av.
jeg synes det er helt grusomt å skulle bøye meg ned for å ta på meg skoene, også har jeg så vondt i den venstre hofta... føler meg som en stor elefant nesten hele tiden, også har jeg så vondt øverst i magen på venstre side, særlig etter jeg har sittet lenge, og etter måltider. tror ikke det er så god plass inni der lenger pga han som vokser inni der[;)]