Er det bare meg?

Conniemor

Glad i forumet
Jeg har eggløsning i dag og jeg og sambo var ganske gira på at denne gangen skulle vi få det til, men...
I går skulle han ut å se fotballkamp og drikke noen øl med en kompis, og det er helt greit. Men det ender selvfølgelig opp med at han drikker seg full, ikke svarer meg på melding (noe han alltid gjør) og kommer hjem klokka halv fem på morningen. Er det bare jeg som overreagerer, eller er dette dårlig gjort? Gjør det noe at mannen drikker en del akkurat når jeg har eggløsing? Trodde man ikke skulle gjøre det jeg[:@]

hvis dere er aktive prøvere, synes jeg det var litt dumt,ja.
men det er vel ikke for sent ennå...dere får prøve på etterpå...[:)]

ja, jeg mener å ha lest at sædcellene blir påvirket av alkohol... Og at når en er aktive prøvere skal mannen helst holde seg unna alkolhol.

Hmmm...Hadde satt meg oppå og gjort jobben selv mens han sov ut rusen [:D]

Neida, hadde blitt litt sur jeg også, han kan jo drikke men ikke akkurat når du har el, det er jo ikke så ofte man har det liksom[8|]

Har hørt at alkoholen kan svekke spermen ja..

ORIGINAL: Rebecca85

Neida, hadde blitt litt sur jeg også, han kan jo drikke men ikke akkurat når du har el, det er jo ikke så ofte man har det liksom[8|]

kanskje det er det jeg skulle ha gjort[:D] Satt meg oppå han og gjort meg ferdig, haha[:D]

Hadde blitt dritsur ja![:@]
Spurt han da han våknet om han virkelig ville ha baby!?!?

ORIGINAL: Babyelsker

ORIGINAL: Rebecca85

kanskje det er det jeg skulle ha gjort[:D] Satt meg oppå han og gjort meg ferdig, haha[:D]

Spørs om du hadde fått den opp [8D] når de er fulle og sover er kanskje jr dau også [8D]

Siden dere er aktive prøvere syns jeg d var dumt av han, men d kommer flere sjanser da..

Back
Topp