Er det bare meg...?

Barnehagelæreren

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Er det bare jeg som gleder meg til å bli ferdig? Føler meg som en utakknemlig bitch.. :wacky:
Det er koselig med baby i magen, men nå er jeg lei.
Jeg er lei av å få kynnere hele tiden, lei av vond rygg og lei av bekkensmerter. Lei av å ikke få trent som jeg bruker og liker. Er heller ikke komfortabel med hvordan jeg ser ut, føler ingen klær sitter pent på, og føler meg ikke som en glødende og vakker dame... :bored:

Gleder meg til å sove godt (så godt som man kan med baby, haha - UTEN smerter). Bevege meg som normalt. Gleder meg til å bruke andre klær igjen, og kjøpe meg noen fine klær i sommer. Gleder meg til å trene som normalt og få kroppen min tilbake.. Vil føle meg vel igjen. ❤️

Ikke alene nei!
Tenker at nå er jeg 27 uker på søndag, og da er det 10 uker til hun ikke er prematur! Så håper på fødsel da :p

Nei er absolutt ikkje berre deg :greet025 Eg kjem sikkert til å sakne eindel ved å vere gravid, er litt kos og, men er så masse vondt og stress rundt det at eg mest berre gleda meg til å bli ferdig no! Kroppen min er så tung og treig og eg gleda meg sånn til å kunne bevege meg normalt igjen. Variera litt kor lei eg er då må seiast, variera med humøret som og variera veldig :bag:

Ikke bare deg, nei! Kjenner på mye av det du skriver. Synes graviditeten er tøff. Gleder meg bare til babyen kommer ut i verden. :love7

Er det bare jeg som gleder meg til å bli ferdig? Føler meg som en utakknemlig bitch.. :wacky:
Det er koselig med baby i magen, men nå er jeg lei.
Jeg er lei av å få kynnere hele tiden, lei av vond rygg og lei av bekkensmerter. Lei av å ikke få trent som jeg bruker og liker. Er heller ikke komfortabel med hvordan jeg ser ut, føler ingen klær sitter pent på, og føler meg ikke som en glødende og vakker dame... :bored:

Gleder meg til å sove godt (så godt som man kan med baby, haha - UTEN smerter). Bevege meg som normalt. Gleder meg til å bruke andre klær igjen, og kjøpe meg noen fine klær i sommer. Gleder meg til å trene som normalt og få kroppen min tilbake.. Vil føle meg vel igjen. ❤️

Absolutt ikke aleine nei. Nå gleda jeg meg aldri i utgangspunktet til å gå gravid, det er bare et nødvendig onde for å få babyen. Så gleder meg til å bli ferdig, for å gå gravid blei faktisk litt værre enn jeg hadde sett for meg.

Er nok ikke alene..Må ærlig innrømme at jeg ikke trives med å gå gravid - gjorde ikke det med førstemann heller :sorry:
Går opp MYE i vekt i begge graviditetene, begynner allerede å få mye vann i kroppen-så ringene må nok snart av. Gleder med så absolutt til å møte det lille nusket, bli kjent med det og begynne en sakte ferd med å finne "komfort-kroppen"igjen. Jeg tørr nesten ikke å si til folk at jeg ikke liker å gå gravid, for hver gang så virker det som om at jeg sier noe galt da..

Jeg grudde meg skikkelig til å bli gravid igjen, såpass at jeg har tenkt på det hver dag siden jeg fødte første.. Så endte med å bare hoppe i det for å få det unna. Synes det er fantastisk med et liv som vokser inni meg, og gleder meg veldig til å få en unge til, men ville heller født en gang i mnd i 9 mnd, enn å gått gravid i 9 mnd. Skal sies at kroppen min fungerer svært dårlig som gravid, så det "vanlige" livet mitt står på vent .

Takk og pris for verdens fineste premie! :)

Jeg er omvendt.. Kunne godt ha gått gravid i noen år :wacky: Men gruer meg til livet med småbarn og lite søvn og bekymringer...

100% enig. Kunne skrevet det selv. Vil bare bli ferdig. Føler jeg strever meg skikkelig gjennom det denne gangen, alt er et slit. Gleder meg til baby og permisjon. Har tenkt at det kanskje er kroppen min som gjør det ubehagelig for meg å være gravid sånn at jeg ikke er så redd for fødsel - for motivasjonen for fødsel stiger for hver dag jeg er lei :joyful:

Jeg husker at jeg gledet meg veeeeldig til å bli ferdig sist - for å få kroppen «for meg selv» som du sier.

surprise: man har IKKE kroppen for seg selv med nyfødt baby, ihvertfall ikke hvis man ammer. Altså, det er jo deilig å ikke ha magen i veien lengre, men plutselig må man sove på rygg pga melkespreng, og bære rundt på ungen døgnet rundt, sove på kommando...

Takk og lov for at man i det minste kan spise hva man vil da! Salami :Heartred:Heartred:Heartred

Jeg husker at jeg gledet meg veeeeldig til å bli ferdig sist - for å få kroppen «for meg selv» som du sier.

surprise: man har IKKE kroppen for seg selv med nyfødt baby, ihvertfall ikke hvis man ammer. Altså, det er jo deilig å ikke ha magen i veien lengre, men plutselig må man sove på rygg pga melkespreng, og bære rundt på ungen døgnet rundt, sove på kommando...

Takk og lov for at man i det minste kan spise hva man vil da! Salami :Heartred:Heartred:Heartred

Ja, vi fikk dessverre ikke til amming sist, selv om vi holdt i 2 hele mnd, og hun var aldri bærebaby, men ser poenget ditt! Aner jo ikke hvordan det blir denne gang, men slipper tyngde inn i magen iallefall ☺️ Har aldri sovet så dårlig som jeg gjør nå pga rygg og bekken :wtf: men ja, SALAMI ❤️ Hehe

Godt å høre jeg ikke er alene! Jeg var ikke slik med storesøster, var lei på slutten, men var i toppform ellers, og det gjør noe med humøret. Gleder meg til baby er her da ❤️

Jeg vil også ha kroppen min tilbake og bli kvitt hodepinen jeg sliter sånn med. Men samtidig så er jeg ikke klar for enda en baby, for huset er totalt kaos :bag:

Ja, vi fikk dessverre ikke til amming sist, selv om vi holdt i 2 hele mnd, og hun var aldri bærebaby, men ser poenget ditt! Aner jo ikke hvordan det blir denne gang, men slipper tyngde inn i magen iallefall ☺️ Har aldri sovet så dårlig som jeg gjør nå pga rygg og bekken :wtf: men ja, SALAMI ❤️ Hehe
Og den tyngden i magen er jo ikke bare bare! I dag var første gang jeg veltet noe på kjøkkenbenken fordi magen var i veien - så blir jo kult å holde på sånn i 4 mnd til...

Det er så godt at dette blir pratet om, for det er noe de fleste kjenner på, men som de fleste ikke tørr å prate om. Selv er jeg i fin form og føler meg fin og flott, men alle tilleggsgreiene gjør meg helt ferdig.. Lavt blodtrykk, bekkenløsning, kvalme, oppkast og lavt energinivå gjør at jeg siden oktober har følt meg som en zombie :hungover:

Jeg er bare 24+3 og er skikkelig lei selv :wtf:
Føler meg nesten litt utakknemlig selv også, men når man er mye dårlig først og så har jeg vond rygg og bekkenløsning nå så blir man så bundet til hjemmet og det er skikkelig kjedelig.

Jeg har liksom vært imot det å skulle ønske seg prematurt barn, og heller sagt at jeg skal glede meg for hver dag jeg får gå gravid. Men nå er jeg kommet dit at jeg er så lei. Så lei legene som jeg føler ikke tra meg helt på alvor. Lei av å gå å bekymre seg hele tiden i frykt for at det skal være noe galt med den lille. Lei av å over analysere hver minste lille bevegelse eller mangel på litt bevegelser. At nå bare håper jeg at lille kan få komme ut av magehuset i uke 34

Back
Topp