Er det bare jeg som gleder meg til å bli ferdig? Føler meg som en utakknemlig bitch.. 
Det er koselig med baby i magen, men nå er jeg lei.
Jeg er lei av å få kynnere hele tiden, lei av vond rygg og lei av bekkensmerter. Lei av å ikke få trent som jeg bruker og liker. Er heller ikke komfortabel med hvordan jeg ser ut, føler ingen klær sitter pent på, og føler meg ikke som en glødende og vakker dame...
Gleder meg til å sove godt (så godt som man kan med baby, haha - UTEN smerter). Bevege meg som normalt. Gleder meg til å bruke andre klær igjen, og kjøpe meg noen fine klær i sommer. Gleder meg til å trene som normalt og få kroppen min tilbake.. Vil føle meg vel igjen.

Det er koselig med baby i magen, men nå er jeg lei.
Jeg er lei av å få kynnere hele tiden, lei av vond rygg og lei av bekkensmerter. Lei av å ikke få trent som jeg bruker og liker. Er heller ikke komfortabel med hvordan jeg ser ut, føler ingen klær sitter pent på, og føler meg ikke som en glødende og vakker dame...

Gleder meg til å sove godt (så godt som man kan med baby, haha - UTEN smerter). Bevege meg som normalt. Gleder meg til å bruke andre klær igjen, og kjøpe meg noen fine klær i sommer. Gleder meg til å trene som normalt og få kroppen min tilbake.. Vil føle meg vel igjen.
Eg kjem sikkert til å sakne eindel ved å vere gravid, er litt kos og, men er så masse vondt og stress rundt det at eg mest berre gleda meg til å bli ferdig no! Kroppen min er så tung og treig og eg gleda meg sånn til å kunne bevege meg normalt igjen. Variera litt kor lei eg er då må seiast, variera med humøret som og variera veldig 

men ja, SALAMI
Føler meg så ubrukelig!!!