Er det bare meg..

Snuppa81

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Jeg går mye kvalm, men heldigvis ikke kastet så mye opp de siste dagene.

Jeg har bare lyst på usunn mat, som MC Donalds noe som er saftig, is, chips etc..

Jeg husker fra sist at det var bare i begynnelsen og når kvalmen gir seg så spiste jeg sunt.

Får dårlig samvittighet og nå har jeg spist greit i dag men skal ut å kjøpe en gave og tenker en burger på McDonalds med engang.. :sorry:

Jeg går mye kvalm, men heldigvis ikke kastet så mye opp de siste dagene.

Jeg har bare lyst på usunn mat, som MC Donalds noe som er saftig, is, chips etc..

Jeg husker fra sist at det var bare i begynnelsen og når kvalmen gir seg så spiste jeg sunt.

Får dårlig samvittighet og nå har jeg spist greit i dag men skal ut å kjøpe en gave og tenker en burger på McDonalds med engang.. :sorry:

Kjør på sier jeg ;) Hvis det er mat du får i deg, så skal du ikke ha dårlig samvittighet!

Jeg skal SÅ stoppe på vei hjem i dag og kjøpe en burger! :D

Du er ikke den eneste. Mye kvalm spesielt fra morningen av. Brekker meg bare av lukten av mat og når jeg prøver å lage mat til ungene. Idag kommer alt opp igjen og jeg får lite drikke i meg. Uff ikke noe gøy. Klarer av og til og holde på litt salt "mat" som chips osv men blir allikevel skikkelig kvalm

Det er lov å spise usunt :) kos deg med en burger om du ønsker det.

Det er jo klart at å ha et balansert og variert kosthold generelt er bra, men det må også være lov å unne seg noe annet også :)

Back
Topp