Er det bare meg...

Siden det er sykehuset som har analysert og skrevet ut prøvesvaret regner jeg med de har det der, men har uansett med alt av papirer i en mappe :)

I Trondheim skal vi ikke trenge det, for alle blodprøver av gravide skal analyseres hos st Olavs slik at de har de har det i systemet så vidt jeg skjønte :)
Jeg bor og i Trondheim, og min jordmor sa jeg måtte ha med.. Ikke lett å vite hva man skal forholde seg til altså :-P

Ha ha, hvor fjern går det an å bli?! Helt plutselig kom jeg på at jeg for mange uker siden hadde pakket alle mulige viktige og uviktige papirer i fødebagen. Og der lå selvsagt brevet med prøvesvar!! :-D Det tok faktisk to døgn å komme på at det lå der. Makan altså. Kan jo bare skylde på gravidhjernen. :-P Men nå er jeg veldig fornøyd, for nå slipper jeg å bruke halve dagen på å reise tur-retur legekontoret.

Jeg har fra dag en av samlet alle papirer i en mappe og alltid hatt med alle men fikk også beskjed hos legen/sykesøster at det var viktig å ha med blodprøve papirene til sykehuset da sykehuset er veldig nazi på dette så jeg fikk beskjed om det med engang... rart dere ikke har fått beskjed siden det er så viktig:/

Men de har det jo i arkivet også men det vel viktig å ha klart om det skulle skje noe i hu å hast tenker jeg?
Her blir ikke prøvene analysert på samme sykehus som jeg skal føde på (Ahus), så her er det visstnok helt nødvendig å ta dem med. Men det virker som det er forskjellig fra sykehus til sykehus.

Hmm, har ikke fått noe svar på noe blodprøver her annet enn blodtype. Ikke avkrysset på helsekortet heller flere av de sykdommene du ramser opp.

Hmm, har ikke fått noe svar på noe blodprøver her annet enn blodtype. Ikke avkrysset på helsekortet heller flere av de sykdommene du ramser opp.
Det var merkelig. Jeg tok disse blodprøvene rundt uke 12, tror jeg. Fikk svar ca samtidig med svar på blodtype. Kanskje du bør ringe legen å høre?

Back
Topp