Å ja da, jeg sjekka nå. Stod i mitt brev også...Stod i mitt brev, regner med at det er standard![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å ja da, jeg sjekka nå. Stod i mitt brev også...Stod i mitt brev, regner med at det er standard![]()
Jeg bor og i Trondheim, og min jordmor sa jeg måtte ha med.. Ikke lett å vite hva man skal forholde seg til altsåI Trondheim skal vi ikke trenge det, for alle blodprøver av gravide skal analyseres hos st Olavs slik at de har de har det i systemet så vidt jeg skjønte![]()
Her blir ikke prøvene analysert på samme sykehus som jeg skal føde på (Ahus), så her er det visstnok helt nødvendig å ta dem med. Men det virker som det er forskjellig fra sykehus til sykehus.Jeg har fra dag en av samlet alle papirer i en mappe og alltid hatt med alle men fikk også beskjed hos legen/sykesøster at det var viktig å ha med blodprøve papirene til sykehuset da sykehuset er veldig nazi på dette så jeg fikk beskjed om det med engang... rart dere ikke har fått beskjed siden det er så viktig:/
Men de har det jo i arkivet også men det vel viktig å ha klart om det skulle skje noe i hu å hast tenker jeg?
Det var merkelig. Jeg tok disse blodprøvene rundt uke 12, tror jeg. Fikk svar ca samtidig med svar på blodtype. Kanskje du bør ringe legen å høre?Hmm, har ikke fått noe svar på noe blodprøver her annet enn blodtype. Ikke avkrysset på helsekortet heller flere av de sykdommene du ramser opp.