Er det bare meg???

Attpåklatt2016

Venter nr. 3 i januar 2016
Flere som ikke har merket noe til økedøgn? Frøkna var 3 uker i går og har ikke hatt økedøgn som så mange her inne skriver om. Ja, ho spiser litt oftere til tider, men da også kortere så ser på det som normalt. Ikke hatt noen dag hvor ho bare henger i puppen...

Vi har bare hatt den helgen etter at hun var syk. Da jeg tok styring og tok ei ammehelg (med ekstra pumping) for å få igjen melka etter at huk var syk.

Men ellers hadde jeg for mye før, og nå pumper jeg til sykehuset, så sa merker vi ikke egentlig økedøgn

Vi har bare hatt den helgen etter at hun var syk. Da jeg tok styring og tok ei ammehelg (med ekstra pumping) for å få igjen melka etter at huk var syk.

Men ellers hadde jeg for mye før, og nå pumper jeg til sykehuset, så sa merker vi ikke egentlig økedøgn
Jeg kunne nok pumpet ekstra her også, men pga ammehistorien min velger jeg å la være. Tror nok jeg har hakket for mye formelk denne gangen også men så lenge ho legger bra på seg gjør jeg ikke så mye med det

Her har vi hatt økedøgn to ganger, og så en påtvunget økeuke hvor jeg har styrt. Også har vi øke-/spisekvelder hver kveld, hver eneste kveld. Det er slitsomt :p

Her har vi hatt økedøgn to ganger, og så en påtvunget økeuke hvor jeg har styrt. Også har vi øke-/spisekvelder hver kveld, hver eneste kveld. Det er slitsomt :p
På kvelden spiser ho oftere enn på dagen, men det er jo normalt...

Lille blir 6 uker i morgen, ingen økedøgn her heller. Men det hadde jeg ikke med noen av de andre heller, var først da de ble 4-5 mnd det ble samsvar mellom produksjon og etterspørsel. Denne gangen har ikke produksjonen tatt av helt da, så hvem vet, kanskje vi får økedøgn etter hvert? Foreløbig er han mer enn fornøyd med en pupp til hvert måltid :)

Ja, det er helt normalt. Jeg bare får så sinnsykt spreng på natten, så har tenkt at det har en sammenheng med all den spisingen ;)
Det pleier jeg å få også, som regel lenger intervall på natta og i tillegg spiser ho litt mindre. Vi sovner begge to :p

Har ikke merket noe til økedøgn jeg heller. Men er noen dager det virker som hun spiser mer enn andre. Også spiser hun gjerne mye om kvelden da men det er jo normalt :-)

Den sprengen på natta som gjør at jeg ammet min datter med høytrykk for litt siden, løser jeg ved å amme fra samme pupp når vi har stått opp, også pumper jeg den andre, evt begge, når hun sover. Og fryser det til neo

Min spiser og tømmer begge to på natta, uavhengig hvor sprengte de er. Skjønner ikke hvordan han får plass i magen. Og pumpen som ligger klar til å pumpe sånn at jeg kanskje får en flaske blir aldri brukt.. Har fått tilsammen 40 ml ut i løpet av en uke. Ting tar tid :p

Hehe, jeg tar 1-1,5 dl på formiddagen jeg. Jeg er lettpumpet, antar jeg

Så kjekt det hadde vært å kunne gjøre det. ;) Bare fikse en flaske på dagen liksom. Her er det prosjekt få til én innen onsdag. Ser ikke for meg at det skal gå :p

Back
Topp