Er det bare meg

Jeg vet ikke om jeg skal. Har lyst, men samtidig krever det en del logistikk, så mulig vi bare gir det opp.

Jeg skal heller ikke tror jeg. Skjønner egentlig ikke helt hvorfor jeg skal dit:) annet enn nysgjerrighet.

hadde ikke tenkt men har å lite symptomer og blir så bekymret så da vil jeg heller gjøre det og bli rolig

Jeg skal. Vil roe meg ned :p første gang jeg var gravid (fjor) gjorde jeg det ikke og måtte på sykehuset og ta spontanabort i uke 12. Denne gangen vil jeg vite tidlig om ting er okei eller ikke - selv om det er helt sikkert er det :p

Trur ikkje eg skal det. Tar halve dagen å reise dit, så synst ikkje eg kan ta meg fri for det, så lenge alt virker greit ellers iallefall.

Sent from my iPhone using BV Forum

Blir så dyrt at jeg trpr vi dropper det. Vil heller ta en 3d ul i uke 27/28 for de pengene :-D

Jeg skal rett og slett for å konstantere liv, det er helt frivillig og jeg gjøre det kun for min og mannen sin del for våre egne penger. Det er ikke alle det feiler noe ;-)

Jeg bestilte idag. skal 10november.
Er privat 5min fra jobb og koster 150kr
Da er det verdt det for å få svar på om alt er greit istedetfor å gå å bekymre seg. Ville hatt en om et par uker også, men det er så sinnsykt lang vente tid. Så da ble det å bestille i god tid til uke 12 :-)

Har ikke tenkt å gå privat, men hvis fastlegen min vil henvise meg så gjør jeg det. :-)

Jeg gjør det av ren nysgjerrighet og betaler fra egen lomme! Har ingen grunn for å få henvisning foreløpig...

Jeg skal på tidlig UL fordi vi har blitt gravid ved hjelp av ICSI. Så vi må på UL i uke 7, dette er et fint tilbud vi får for å se at alt er OK. :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg bestilte idag. skal 10november.
Er privat 5min fra jobb og koster 150kr
Da er det verdt det for å få svar på om alt er greit istedetfor å gå å bekymre seg. Ville hatt en om et par uker også, men det er så sinnsykt lang vente tid. Så da ble det å bestille i god tid til uke 12 :-)

Koster det bare 150kr? Hvor er det?

I Arendal :-) Men det er jo litt forskjellig praksis rundt forbi da. Man får vel dekket mye av kommunen/staten der fordi han samarbeider med sykehuset eller noe sånn.
Hos ho som driver i naborommet koster 1000,- fordi ho driver helt for seg selv.

hadde ikke tenkt men har å lite symptomer og blir så bekymret så da vil jeg heller gjøre det og bli rolig
Hehe jeg er inne på samme tanken, men tenker at jeg UANSETT vil vente til uke 6-7 med å si at jeg ikke har symptomer... Som lambi`83 sa i et annet innlegg (godt sagt haha): Plutselig slår trøttheten deg i hodet bakfra, og kvalmen står og hopper på deg.. Så hvis kvalmen som sist kommer i uke 6, tenker i alle fall jeg at da er sikkert ting i orden... Men hvis det er noe spesielt, og legen vil sende meg dit er det jo også veldig velkomment :-) Helst i såfall etter uke 10, før det er det så smått.. Var i uke 11 sist pga problemer, og det var herlig!

Jeg skal ikke. Kunne tenkt meg det hvis vi hadde en privatklinikk her, men det har vi ikke :/ så da får jeg bare håpe at alt er bra med lille!

Sent from my iPhone using BV Forum

jeg skal iallefall uke 12 i forbindelse med duo test.nevnte bekymring siden to sa nylig,og tror jeg får en til før uke 12.siden jeg var engstelig:)

Back
Topp