Er det bare meg

fjellgeita2016

venter en liten januarskatt
Januarskatter 2015
Som ikke kjenner noe fra baby i magen ennå? Er 17+4 idag.
Å til dere som har vært gravide før, når kjente dere liv med førstemann?
Blir helst litt småbekymret jo.

Er helt normalt det:)
Med første tror jeg ikke jeg kjente før i uke 20 denne gangen derimot har jeg kjent så smått fra uke 13:) tror alt er helt normalt jeg:)

Sent from my iPhone using BV Forum

19 uker med førstemann :)

Som ikke kjenner noe fra baby i magen ennå? Er 17+4 idag.
Å til dere som har vært gravide før, når kjente dere liv med førstemann?
Blir helst litt småbekymret jo.
Jeg er gravid med første, er 18+3 idag. Er rett og slett usikker på om jeg har kjent liv eller ikke :p blir litt bekymret, men vet at det er helt normalt! :) skal på OUL på fredag, blir forhåpentligvis beroliget da :)

Jeg er gravid med første, er 18+3 idag. Er rett og slett usikker på om jeg har kjent liv eller ikke :p blir litt bekymret, men vet at det er helt normalt! :) skal på OUL på fredag, blir forhåpentligvis beroliget da :)
"Godt" å høre at det ikke bare er meg. Ganske frustrerende når en ikke kjenner noe. Skal heldigvis på OUL i neste uke, så satser på jeg og blir litt beroliget da.

Er helt normalt det:)
Med første tror jeg ikke jeg kjente før i uke 20 denne gangen derimot har jeg kjent så smått fra uke 13:) tror alt er helt normalt jeg:)

Sikkert normalt:) Men rimelig frustrerende og ikke kjenne og dermed ikke få bekreftelse på at alt er son det skal...

Jeg har kun kjent litt liv lengst nede i magen og på venstre side. Fikk vite på oul igår at morkaken ligger fremme så det gjør nok sitt til at jeg ikke kjenner så mye liv som jeg håper på.. men fikk bekreftet at jeg har en veldig aktiv baby:-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jaja. Nesten så jeg lurer på om der er noen baby i d hele. Ingen mage, ligger vistnok fremdeles på startvekten og ingen tegn på liv. Enesten bekkenet og ryggen som tilsier at d er noe på gang og det at jeg blir så trøtt.
Bekkenlåsning er AUU... Men har heldigvis tatt tak i d tidlig, så kiropraktoren trudde d sku bli bedre...

Jeg TROR jeg har kjent liv, det var forrige helg. :P Og jeg tror jeg har kjent tidligere, men er jaggu usikker :P

Vet jeg er gravid, for klarer så vidt å bøye meg :P haha :P

Men med første tror jeg ikke kjente noe før etter OUL. Samme med nr 2, mulig litt tidligere. Usikker.

Med nr 3 kjente jeg tidlig. startet som små bobler, men var nok usikker selv da :P men rundt nå mener jeg huske å kjent ganske ofte spark/bevegelser.

Med nr 2 og denne så har jeg morkaken på fremsiden, mener å huske jeg hadde det med nr 1 også. Nr 3 hadde jeg morkaken på siden så derfor kjente jeg bevegelser tidlig. :)

Første gang kjente jeg i uke 19-20 tror jeg det var og nå er jeg 18+6 og ikke kjent noe enda, hvertfall ikke på utsiden av magen. Har bare kjent det innover i kroppen, men det ville jeg ikke skjønt om jeg var førstegangs. Har fått bekreftet at morkaken ligger på fremre vegg, altså ut mot magen og da får jeg en ekstra støtdemperne og da er det ikke så lett å kjenne enda. Babyen er fortsatt ganske liten. På oul sa hun hvertfall at ungen var ekstremt aktiv og det syntes godt. Samme var forrige unge og det tok ikke mange ukene fra jeg kjente første spark til jeg nesten gråt og ba om 5 minutters pause fordi det gjorde så vondt. Så jeg er forsåvidt glad for at det ikke har startet enda. Men likevel magisk første gang man kjenner det når man holder en hånd på magen.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Jeg TROR jeg har kjent liv, det var forrige helg. :p Og jeg tror jeg har kjent tidligere, men er jaggu usikker :p

Vet jeg er gravid, for klarer så vidt å bøye meg :p haha :p

Men med første tror jeg ikke kjente noe før etter OUL. Samme med nr 2, mulig litt tidligere. Usikker.

Med nr 3 kjente jeg tidlig. startet som små bobler, men var nok usikker selv da :p men rundt nå mener jeg huske å kjent ganske ofte spark/bevegelser.

Med nr 2 og denne så har jeg morkaken på fremsiden, mener å huske jeg hadde det med nr 1 også. Nr 3 hadde jeg morkaken på siden så derfor kjente jeg bevegelser tidlig. :)
Skal ikke være lett. Mange sier at når en kjenner det for første gang så er en ikke usikker en plass, en bare VET det. Syns ikke det var så enkelt jeg;-)

Første gang kjente jeg i uke 19-20 tror jeg det var og nå er jeg 18+6 og ikke kjent noe enda, hvertfall ikke på utsiden av magen. Har bare kjent det innover i kroppen, men det ville jeg ikke skjønt om jeg var førstegangs. Har fått bekreftet at morkaken ligger på fremre vegg, altså ut mot magen og da får jeg en ekstra støtdemperne og da er det ikke så lett å kjenne enda. Babyen er fortsatt ganske liten. På oul sa hun hvertfall at ungen var ekstremt aktiv og det syntes godt. Samme var forrige unge og det tok ikke mange ukene fra jeg kjente første spark til jeg nesten gråt og ba om 5 minutters pause fordi det gjorde så vondt. Så jeg er forsåvidt glad for at det ikke har startet enda. Men likevel magisk første gang man kjenner det når man holder en hånd på magen.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Godt å høre. Da får jeg bare vente (og nyte det enda?;-)).
Blir ihvertfall spennende. Håper jeg får bare gode tilbakemeldinger på OUL neste tirsdag.

Skal ikke være lett. Mange sier at når en kjenner det for første gang så er en ikke usikker en plass, en bare VET det. Syns ikke det var så enkelt jeg;-)

Hehe... Er det da :P Synes selv det er vanskelig :P

Når jeg var helt sikker på spark nå var at vi satt i bilen og fikk 2 ordentlige trøkk ned. Tenkte etter det første trøkket "OJ, denne fisen kommer til å bli lang og bråkete :P" haha... Men så kom det en til like etter, men ikke noe luft :P
Samtidig som det siste trøkket så ble jeg varm i kinna og da visste jeg helt sikkert. MEN så kommer luringen min av en samboer, sikker på at det ikke bare er luft da o_O Hadde bare lyst :smiley-angry026 :smiley-ashamed005 Har ikke kjent noe siden, så kan jo kanskje likevel bare være luft :D :P

Da jeg gikk gravid med førstemann var jeg 19 uker på vei første gangen jeg var helt sikker på at jeg kjente liv. Kjente da tydelige spark, som mannen også kjente da han la ei hand på magen min. Da lå morkaken foran. Med nr. to kjente jeg liv noen uker tidligere, og denne gangen kjente jeg liv allerede i uke 13- 14:)

Med første kjente jeg ikke noe før i uke 21 pga forranliggende morkake.

Denne gang har jeg kjent sporadiske bevegelser fra uke 14. Men nå kjenner jeg ofte.

Det stemmer vel ikke for alle:) Jeg kjente det allerede i uke 14, men det var først i uke 16-17 at jeg ble helt sikker på at det var baby som romsterte:)

Termin 4. januar :)

Hehe... Er det da :p Synes selv det er vanskelig :p

Når jeg var helt sikker på spark nå var at vi satt i bilen og fikk 2 ordentlige trøkk ned. Tenkte etter det første trøkket "OJ, denne fisen kommer til å bli lang og bråkete :p" haha... Men så kom det en til like etter, men ikke noe luft :p
Samtidig som det siste trøkket så ble jeg varm i kinna og da visste jeg helt sikkert. MEN så kommer luringen min av en samboer, sikker på at det ikke bare er luft da o_O Hadde bare lyst :smiley-angry026 :smiley-ashamed005 Har ikke kjent noe siden, så kan jo kanskje likevel bare være luft :D :p
Hahaha. Herlig beskrivelse:-)

Ganske sikker på at eg har kjent trollet mitt 2 ganger. Det sveipa noko på innsida av magen. Det var i uke 14. Er no i midten av uke 15. Var hos jordmor i går, og fekk høyra hjertelyden. Den beste lyden eg nokon gong har høyrd! :)

Back
Topp