Er det bare meg?

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Som ikke har så fryktelig ømme pupper? Merker det litt på kvelden, men ellers ganske som vanlig Utennom veldig markerte blodårer

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Jeg har ikke. De er litt ømme på kvelden, men ellers kjenner jeg ingenting... Sist jeg var gravid ble de gigantiske og veldig ømme..

Jeg har ikke veldig ømme pupper heller.. bare tydeligere blodårer og føles noen ganger litt tunge ;)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke ømme pupper. Men så slutta jeg å amme i mai så de er vel klare da.

jeg hadde ikke det forrige gang, da merka jeg overhode ingen symptomer før jeg var 10-11 uker på vei.
Så vi er alle forskjellige :P

Jeg har ikke ømme pupper. De var ømmere forrige syklus :-P rekner med det kommer etter hvert.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg hadde ømmere pupper rundt ikm de andre syklusene enn det jeg har nå som jeg er gravid. Kjenner kanskje noe når jeg tar av bh-en om kvelden, men ellers er de ganske vanlige.

Jeg hadde ømmere pupper rundt ikm de andre syklusene enn det jeg har nå som jeg er gravid. Kjenner kanskje noe når jeg tar av bh-en om kvelden, men ellers er de ganske vanlige.
Ja, jeg synes det er opp og ned og jeg greier liksom ikke helt å huske hvordan de var som vanlig :p

Jeg har plutselig fått ømme pupper. Det tok bare litt tid før det kom.

Opp og ned. Har hatt veldig ømme pupper,men begynner å bli bedre nå.

Back
Topp