Er det bare meg?

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Som begynner å tenke på utstyr med en gang testen lyste positiv? :p Jeg føler meg gal! Men alt er klart i hodet :D Eneste er at jeg har bytta vogn :)

Hva med dere?

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Jeg har visst hvilken vogn jeg skal ha lenge, og jeg har ikke prøvd mer enn i 1 pp :P
Har ikke tenkt så mye på annet utstyr da, men det kommer vel gradvis noen tanker om det også tenker jeg ;)

Jeg har visst hvilken vogn jeg skal ha lenge, og jeg har ikke prøvd mer enn i 1 pp :P
Har ikke tenkt så mye på annet utstyr da, men det kommer vel gradvis noen tanker om det også tenker jeg ;)
Jeg kom jo helt til uke 7 så da ble det mye planlegging :p hvordan vogn vil du ha da? :)

❤️Februar 2015❤️

Jeg tror det blir en tfk joggster twist med multi x-bag. Vi har ganske mye bakker her i området, så da tror jeg knærne blir glad for håndbrems. ;)

Jeg tror det blir en tfk joggster twist med multi x-bag. Vi har ganske mye bakker her i området, så da tror jeg knærne blir glad for håndbrems. ;)
Ja, da er nok det lurt med brems ja :)

❤️Februar 2015❤️

Tenker på utstyr jeg også ja, vi har gitt bort mye siden sist. Ny vogn gleder jeg meg til :) hadde emmaljunga Edge duo sist og var veldig fornøyd med den, men må vel jakte litt ;) ellers tror jeg nok vi venter til etter ultralyd når vi vet kjønn før vi kjøper noe som helst..

Sent from my iPhone using BV Forum

Her blir det nok Simo Duo eller Emmaljunga Mondial Duo :)
Har også begynt å planlegge barnerom, men det blir ikke før etter den lille er født, ettersom vi skal flytte i rundt den tiden :)
Har også tenkt på elektronisk vuggestol og seng. Selv om det er litt tidlig, så er det utrolig morsomt :D

Tenker ikke på utstyr enda nei :) kun tenkt litt på gravidklær til meg selv, må få ryddet i klesskapet uansett

Barnerommet er nyoppusset, venter bare på at storebror skal flytte inn der, vi har det vi trenger av utstyr i bruk allerede. Eneste er vel at vi må ha en tvilling-/søskenvogn siden "storebror" bare er en liten knott som kommer til å trenge vogn lenge etter at spiren er født.

Har såvidt begynt å tenke på det. Men kommer ikke til å kjøpe noe før etter ul

Jeg tenkte at hvis vi ser hjerte på ul i uke 7 skal vi kjøpe en liten body <3

Jeg tenkte at hvis vi ser hjerte på ul i uke 7 skal vi kjøpe en liten body <3
Jeg har også begynt å se litt. Eller, begynte vel egentlig å se etter utstyr da vi begynte som prøvere. Har ikke bestemt meg for noe ennå, da.

Fra mobil.

Har lyst til å kjøpe litt klær men venter til jeg vet hva det blir. Kanskje noe i nøytrale farger blir kjøpt

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Her har vi så mye gutte klær men må nok ha ny søskenvogn og jenteklær om det blir det denne gang:) lurer litt på disse gutt/jente testene på ebay:)

Men selvsagt ikke før etter ul:)

Back
Topp