Er det bare meg

ØnskeBaby

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
som svetter som en gris, får vondt i magen og er skikkelig nervør før ultralyd? dette er tredje hittil i svangerskapet men like redd, hva om det er noe galt eller babyen er død.. ?
Heldigvis er klokken 1300 snaaaart..

De går nok helt fint, husk å puste (sier jeg som aldri klarer det selv). Lykke til ! :D

Ikke vært på UL enda så vet ikke åssen jeg vil reagere ;-p

Gikk det bra??

Da jeg var på tidlig ultralyd klarte jeg ikke å spise noen verdens ting og ble ekstra uvel! Nervøsiteten gjør det med meg. Håper alt står bra til :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Alt var bare fint :)
I følge mensterminen er jeg idag 13+2, de målte babyen til å være 14+0 idag. Hvorfor vokser den fort? Da jeg trodde jeg var 8+4 var jeg på ultralyd og den viste 9+3, nå også litt "lengre" på vei. Kan jo ikke være lengre på vei enn mensterminen..:P
De haddde så dårlig apparat der nå, driver å bygger nytt sykehus så fikk ikke bilde å det var egentlig vanskelig å se på skjermen etter noe som helst.. Så stressa de så mye, ultralyden tok ca 3 min..
Jaja bare 4 - 5 uker til ordinær :) Lille babyen lå veldig i ro, hjerte banka, fotene i kryss og tok et hopp inni der.

Du kan ha hatt el tidligere en antatt :) derav litt lengre på vei :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Du kan ha hatt el tidligere en antatt :) derav litt lengre på vei :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
Nope, skjekka eggløsninga å den var 20 februar så i følge den er jeg 12+5 idag. Iallefall ikke 14+0.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hm, tja, jeg trodde jeg også jeg viste når el var, men jeg er tre dager bak det jeg mener. Men da vet jeg ikke, sikkert bare fosteret som vokser i rykk og napp :)

Sent from my iPad using BV Forum

Skal bli godt å få en endelig dato å forholde seg til på oul hvertfall :)

Back
Topp