Er det bare meg...

Bare fordi jeg lager til en temafest på 1 årsdagen sin, så betyr ikke det at han ikke skal få velge tema selv når han ønsker det;) Ja, takk begge deler er min mening!:) Jeg er vant til at bursdagene mine også ble gjort veldig mye ut av. Jeg har hatt klovnebursdag,pysjamasbursdag, mc donaldsbursdag, bowlingbursdag, kinobursdag etc;) Så jeg skal ikke gjøre det noe dårligere for veslegutt enn jeg fikk selv:D

Nei altså, det tror jeg da ikke:P de fleste får nok velge temafest når dem er store nok til å si sin mening:D jeg syns det er fint å lage til en ordentlig feiring uansett hvor gamle dem blir;) jeg har bare ikke orket å styre så mye med det til nå, for da blir ALT av jobb og forberedelser min jobb..for mannen har ikke vokst opp med å feire bursdag:P foreldrene husker vel knapt åssen dato det er vel :eek::P så han er ikke så nøye med det heller..

Nei altså, det tror jeg da ikke:p de fleste får nok velge temafest når dem er store nok til å si sin mening:D jeg syns det er fint å lage til en ordentlig feiring uansett hvor gamle dem blir;) jeg har bare ikke orket å styre så mye med det til nå, for da blir ALT av jobb og forberedelser min jobb..for mannen har ikke vokst opp med å feire bursdag:p foreldrene husker vel knapt åssen dato det er vel :eek::p så han er ikke så nøye med det heller..

Nei,skjønner. Hver og enkelt får gjøre som de ønsker:D:) Mannen gjør ikke noe særlig med det han heller gitt;) Får han til å kjøpe inn ting da om jeg skriver en detaljert lapp gjerne:P

Nei,skjønner. Hver og enkelt får gjøre som de ønsker:D:) Mannen gjør ikke noe særlig med det han heller gitt;) Får han til å kjøpe inn ting da om jeg skriver en detaljert lapp gjerne:P

Hahaha menn og dette med shopping altså! Ikke noe mer eller mindre enn det som står på lappen:P:)

Åneeei, hva har du gjort? :p hahaha.. utrolig masse fint! :D Wiiiiiii.. Takk :D :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Søkte litt rundt etter kakeformer og kakepynt:) Da kom jeg over at den siden hadde mye hello kitty, så da må jeg jo gi beskjed;) Syns det cup cake stativet var råfint:)

Søkte litt rundt etter kakeformer og kakepynt:) Da kom jeg over at den siden hadde mye hello kitty, så da må jeg jo gi beskjed;) Syns det cup cake stativet var råfint:)
Det var kjempe fint :D

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

1 årsdagen taes når den tid nærmer seg og da får vi se hva hu mor finner på :-) På onsdag skal vi feire halvtårsdag her på Gran Canaria. Har siklet forbi en cafe med masse nydelige kaker i snart to uker nå, så dt skal nytes m feiring på onsdag. :-)

Back
Topp