Hver sin smak såklart på hva man gidder Synes slik er utrolig morro så hvorfor ikke?
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Enig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hver sin smak såklart på hva man gidder Synes slik er utrolig morro så hvorfor ikke?
Bare fordi jeg lager til en temafest på 1 årsdagen sin, så betyr ikke det at han ikke skal få velge tema selv når han ønsker det Ja, takk begge deler er min mening! Jeg er vant til at bursdagene mine også ble gjort veldig mye ut av. Jeg har hatt klovnebursdag,pysjamasbursdag, mc donaldsbursdag, bowlingbursdag, kinobursdag etc Så jeg skal ikke gjøre det noe dårligere for veslegutt enn jeg fikk selv
Nei altså, det tror jeg da ikke de fleste får nok velge temafest når dem er store nok til å si sin mening jeg syns det er fint å lage til en ordentlig feiring uansett hvor gamle dem blir jeg har bare ikke orket å styre så mye med det til nå, for da blir ALT av jobb og forberedelser min jobb..for mannen har ikke vokst opp med å feire bursdag foreldrene husker vel knapt åssen dato det er vel så han er ikke så nøye med det heller..
Nei,skjønner. Hver og enkelt får gjøre som de ønsker Mannen gjør ikke noe særlig med det han heller gitt Får han til å kjøpe inn ting da om jeg skriver en detaljert lapp gjerne
Hahaha menn og dette med shopping altså! Ikke noe mer eller mindre enn det som står på lappen
Haha nei du er ikke den eneste Tipper du får et flott Ole Brum party
Her blir det Hello Kitty party alt i hello kitty, hatter, kopper, pynt, ja u name it og svigermor er kakedame og skal lage kake sjekk denne
Næææ fiineVis vedlegget 55128 Vis vedlegget 55129 Vis vedlegget 55130
Finner så mange fineJa,koser meg nå gitt
Åneeei, hva har du gjort? hahaha.. utrolig masse fint! Wiiiiiii.. Takk
Næææ fiine
Åneeei, hva har du gjort? hahaha.. utrolig masse fint! Wiiiiiii.. Takk
Det var kjempe fintSøkte litt rundt etter kakeformer og kakepynt Da kom jeg over at den siden hadde mye hello kitty, så da må jeg jo gi beskjed Syns det cup cake stativet var råfint
Det var kjempe fint