Er det bare meg...

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
som har begynt å planlegge 1årsdagen enda:p?

Her er det ingen overraskelse for noen at det skal være Ole Brumm bursdag;) Jeg må passe på å ha det før han syns det er teit og barnslig:p
Det skal bestilles 2 etg. ole brumm kake.
Alle skal ha ole brumm partyhatter på når vi synger bursdagssangen for verdens beste<3 Servietter og alt skal være i ole brumm:p Kakelys er allerede kjøpt inn:p Gaveønsker har jeg også tenkt på:cool:

Er jeg veldig rar?:rolleyes:

Haha! Trodde jeg var den eneste :p jeg holdte på og bestille pynt osv. Simen sier jeg er gærn :D

Sent from my iPhone using BV Forum

ORIGINAL: stolt mamma 2008

stemmer ikke

Why?[:-]
Haha nei du er ikke den eneste ;) Tipper du får et flott Ole Brum party ;)

Her blir det Hello Kitty party :) alt i hello kitty, hatter, kopper, pynt, ja u name it ;) og svigermor er kakedame og skal lage kake :D sjekk denne :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1395744566173.jpg
    1395744566173.jpg
    84,6 KB · Visninger: 52
Aner ikke hva som skjedde med det innlegget der je ;)

Haha! Trodde jeg var den eneste :p jeg holdte på og bestille pynt osv. Simen sier jeg er gærn :D

Godt vi er flere;) Gubben rister bare på hode av meg:P Hva har du bestilt så langt da?:D
Skal du/dere ha et tema?:)

Haha jeg var sånn med første snupp.. men nå tar jeg det når det nærmer seg :)

Haha nei du er ikke den eneste ;) Tipper du får et flott Ole Brum party ;)

Her blir det Hello Kitty party :) alt i hello kitty, hatter, kopper, pynt, ja u name it ;) og svigermor er kakedame og skal lage kake :D sjekk denne :)

Hello Kitty er jo kos!;)
Utrolig fin kake da:D
Heldig som kjenner en kakebaker.
Her må jeg ut med sikkert nærmere 3000kr for min ole brumm drømmekake:P;) Håpe mamma vil spandere den som med dåpskaken, haha.. Neida;)

Hello Kitty er jo kos!;)
Utrolig fin kake da:D
Heldig som kjenner en kakebaker.
Her må jeg ut med sikkert nærmere 3000kr for min ole brumm drømmekake:P;) Håpe mamma vil spandere den som med dåpskaken, haha.. Neida;)
Ja hihi :) Ja kjekt det.. hun starta da hun fant ut at vi skal gifte oss, for hun syns kaker er så veldig overpriset ;) så kjekt det da, hihi :)
Wow, 3000, det er virkelig dyrt ;) det er jo lov å håpe da ;) hihi

Ok, da får JEG si det da:

VELDIG GÆRNE!! :P ;)

Har ikke begynt å TENKE på det engang! Gjorde ikke noe big deal av storebrors 1-årsdag heller. Vi inviterte litt venner og familie, bakte et par kaker, hadde litt snacks og drakk kaffe/brus. Kjøpte en pakke ballonger og litt "Biler"-papptallerkener/servietter/plaskopper som barna kunne bruke på dagligvarebutikken. Gjorde omtrent det samme på 2 og 3-årsdagen. Tenker å ha første barnebursdag på 4-årsdagen.

Barna har det jo like gøy selv om mor ikke blakker seg på stæsj etsy/ebay. Så lenge det er lys på kaka kan den likegjerne være posekake bakt hjemme, enn spesialbestilt kake med bilde og tekst. Gaver fra oss og gjestene blir det uansett, og vanlige ballonger er like gøye som spesialballonger i mors duse favorittfarger med barnets navn og alder på.

Sorry, ass, ikke meningen å tråkke på noen tær, men det enkle er ofte det beste ;) (for både foreldre, barn og pengbok)

Har ikke begynt å TENKE på det engang! Gjorde ikke noe big deal av storebrors 1-årsdag heller. Vi inviterte litt venner og familie, bakte et par kaker, hadde litt snacks og drakk kaffe/brus. Kjøpte en pakke ballonger og litt "Biler"-papptallerkener/servietter/plaskopper som barna kunne bruke på dagligvarebutikken. Gjorde omtrent det samme på 2 og 3-årsdagen. Tenker å ha første barnebursdag på 4-årsdagen.

Barna har det jo like gøy selv om mor ikke blakker seg på stæsj etsy/ebay. Så lenge det er lys på kaka kan den likegjerne være posekake bakt hjemme, enn spesialbestilt kake med bilde og tekst. Gaver fra oss og gjestene blir det uansett, og vanlige ballonger er like gøye som spesialballonger i mors duse favorittfarger med barnets navn og alder på.

Sorry, ass, ikke meningen å tråkke på noen tær, men det enkle er ofte det beste ;) (for både foreldre, barn og pengbok)
Haha ja er nok litt gæærne :P hehe.. men blir ikke bruken mye penger, det jeg har sett på ebay koster maks et par hundre kroner ;) og kaka lager svigermor så det blir 0 kr ;) og blir bare de nærmeste i familien ;) men læll, syns slik er sååå morro :D

VELDIG GÆRNE!! :p ;)

Bare gøy å høre andre sin mening, og forventet langt i fra at alle er enige med meg! Hva er gøy med det liksom? Nei, uenige skal man være:P;)

Her kommer det til å gå noen lapper, det skal jeg innrømme. Unødvendig og sløseri? Eh,jada:P Bryr jeg meg om det? Nei:P Haha! Eneste som evt. kunne satt en stopper for min massive pengebruk er mannen!
Det skal dog sies at jeg nærmest gjør det hele til en hobby, jeg storkoser meg virkelig!!:)

Ja hihi :) Ja kjekt det.. hun starta da hun fant ut at vi skal gifte oss, for hun syns kaker er så veldig overpriset ;) så kjekt det da, hihi :)
Wow, 3000, det er virkelig dyrt ;) det er jo lov å håpe da ;) hihi

Ja, det er dyrt. Jeg syns det dog er verdt det!:P Han bryr seg ikke nei, men jeg gjør:D Jada, muttern er snill:D Og hun er litt gal som meg;)

Uff. Denne 1 årsdagen skyver jeg framfor meg gitt. Synes tida går fort nok uansett jeg. Blir vel å tenke på det først i september vil jeg tro.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har heller ikke begynt å tenke på det enda, annet enn da jeg søkte barnehageplass til ettårsdagen hennes :p Hehe...
Bursdagen får jeg vel begynne å tenke på en-to uker før vel. Trenger ikke mer enn en kake hun kan krafse på, en krone og litt familie :)

Jeg har gjort akkurat det samme som deg med de to eldste ;) og kommer ikke til å gjøre noe mer ut av det med minste heller.. eldste skal ha sitt første barneselskap til 5 årsdagen, som er i desember :) orket bare ikke i fjor, med en på 1 år og en nyfødt baby :P hehe..

Hver sin smak såklart på hva man gidder :P Synes slik er utrolig morro så hvorfor ikke? ;)

Hver sin smak såklart på hva man gidder :P Synes slik er utrolig morro så hvorfor ikke? ;)

Er jo moro, men vi tenker at vi heller skal gjøre litt mer "big deal" ut av det når dem er større, som eldste snupp er nå :) føler lissom at det er mer verdt det når dem skjønner hva som foregår og når dem selv kan komme med ønsker ang tema:)

Er jo moro, men vi tenker at vi heller skal gjøre litt mer "big deal" ut av det når dem er større, som eldste snupp er nå :) føler lissom at det er mer verdt det når dem skjønner hva som foregår og når dem selv kan komme med ønsker ang tema:)

Bare fordi jeg lager til en temafest på 1 årsdagen sin, så betyr ikke det at han ikke skal få velge tema selv når han ønsker det;) Ja, takk begge deler er min mening!:) Jeg er vant til at bursdagene mine også ble gjort veldig mye ut av. Jeg har hatt klovnebursdag,pysjamasbursdag, mc donaldsbursdag, bowlingbursdag, kinobursdag etc;) Så jeg skal ikke gjøre det noe dårligere for veslegutt enn jeg fikk selv:D

Back
Topp