Er det bare meg..

[trultemor]

Elsker forumet
..som føler jeg ikke har helt kontroll enda? Føler alle har kommet inn i rutiner jeg, mens jeg selv møter hver eneste dag med like stor usikkerhet. Føler ikke vi har særlig rutiner ennå, ikke noe rutiner på når han spiser, ikke på når han sover. Vi har rutine på ca leggetid men er fremdeles på utprøver-stadiet. Av og til tuller han med puppen og må ha flaske. Noen netter er han våken flere timer midt på natta. Noen lurer kan være kun en halvtime, mens andre i flere timer (på samme tidspunkt på dagen).

Det er ganske frustrerende.

Flere som føler det samme?

Nope, her er der ingen rutiner nei. Føler akkurat det samme som deg. At ALLE andre får det til nå , utenom meg da [&:].
Skal til helsesøster mandag, og da skal jeg høre litt om rutiner og slikt. Tenker meg at hun har noen gode tips, jeg mener, jeg har aldri gjort dette før.[8|]

ORIGINAL: Stine88

hun sover og spiser akkurat når hu vil på dagen og det er veldig varierende fra dag til dag...

men vi har go rutine på legging. I seng kl 2000 hver kveld[:)]

samme her :) men hun legger seg kl 10.30 hver morgen og sover til ca 12. står opp i 9 tiden. ellers er det litt forskjellig fra dag til dag hvor mye hun sover på dagen. synes det forandrer seg hele tiden. men det er ganske luksus at hun legger seg kl 8 og sover i 12-13 timer i strekk [:D]

ORIGINAL: mrsdior

alså.. her er det ingen rutiner. han spiser når han vil. og såver når han vil på dagen.. men på kvelden prøver vi og få han til sengs til samme tid hver kveld...

Sånn er det hos oss også, vi tar kvar dag som den kjem[;)]
Men eg føler også at alle andre har gode rutiner...hehe, godt å vite at ein ikkje er aleine

Her også er det ingen rutiner. Her spiser og sover hun når hun vil og som regel på forskjellige tidspunkt hver dag

ORIGINAL: mrsdior

alså.. her er det ingen rutiner. han spiser når han vil. og såver når han vil på dagen.. men på kvelden prøver vi og få han til sengs til samme tid hver kveld...

sånn er det her også.... han sover ikke hele natta, kan gjerne spise 2. hver time selvom han får smaksprøve på grøt om kvelden. Du er ikke alene om å ha null rutine 

vi har fått till rutinerna ganska bra, lägger sig alltid kl 9 å sen går han efter sin klocka, han har liksom fallit in i en rutine lite av sig själv, hade igentligen tänkt att han kunde sova vid 11 tiden på kvällen för att vi skulle kunna sova lite längre på morgonen men han har "valt" själv att han vill sova kl 9 å efter att han började lägga sig då så sover han mycke bättre å längre perioder, fortfarande mat på natten då en gång.. men somnar direkt igen..

HER HAR VI FÅTT RUTINER:
*LEGGER SEG VED 22 TIDEN...SOVER TIL ALT MELLOM 7.30-8.30 U/MAT
*FÅR MAT ETTER LEVERT PÅ SKOLE + BARNEHAGE....LITT LEK & KOS
*LEGGER SEG UT VED 10.30 - SOVER TIL 14-14.30
*FÅR MAT....LEKE & KOSE TID
*LEGGER SEG UT VED 17 TIDEN - SOVER TIL 18-18.30
*FÅR MAT....LEKE & KOSETID
*STELLER SEG & FÅR EN FLASKE TIL VED 21.45 TIDEN
[:)]SÅNN ER DAGEN HER SÅNN CA.....

ingen rutiner her på dagtid, men har rutinger fra 6 tia på kvellen fram til legging ca 8 hall 9... [&:]

ORIGINAL: witchofthenorth

Nope, her er der ingen rutiner nei. Føler akkurat det samme som deg. At ALLE andre får det til nå , utenom meg da [&:].
Skal til helsesøster mandag, og da skal jeg høre litt om rutiner og slikt. Tenker meg at hun har noen gode tips, jeg mener, jeg har aldri gjort dette før.[8|]

Jeg har faktisk gjort dette en gang før. Og det er ikke lenge siden heller. Men jeg husker ikke åssen vi gjorde det da eller hvordan det var. Jeg synes å huske at vi kom inn i rutine med faste måltider og lurer etter hun hadde begynt med grøt, og da var hun jo 6 mnd. Før det husker jeg ikke åssen det var men jeg var garantert ikke så frustrert som jeg er nå. Jeg synes det er mye vanskeligere å bli kjent med denne babyen når jeg har et barn fra før, for jeg forventer jo at denne nye skal fungere på samme måte som den forrige, men det gjør han overhodet ikke! Han er i tillegg 10 ganger mer krevende.

Godt å høre at det ikke bare er jeg som føler det på denne måten. Jeg hadde jo inntrykk av a "alle" andre var godt inne i gode rutiner.

Back
Topp