er det bare meg?

*trollemor*

Elsker forumet
Er det bare jeg og mannen som ikke feirer Valentines day? Ser på FB at det er så mange som har fått blomster osv i dag...!

Syntes det er så deilig å IKKE  feire det.... Vi er kjærester og gir hverandre kjærlighet hele året vi....

Hvorfor tar nordmenn inn sånne ting som valentines day og halloween fra usa? [&:]

hvor har det blitt av julebukken? (som faktisk er en norsk tradisjon)[8|]

Feirer ikke [:D]

En helt vanlig dag hos oss er det. Aldri brydd meg om Valentines.

Her går de "Lussi" (julebukk) og har heller ikke fått noen som går Halloween enda på døra her. Men vi bor på en småplass da. Gjerne ikke så "utbredt" her [8D] *Heldigvis*

Men pleier å være halloween fest da [8D][8D] 

Nei da... Vi feirer heller ikke denne dagen..!!
Er ikke vant til det, og som du sier; dette er ikke en norsk tradisjon...
Den er amerikansk..!! [;)]

neida.. ikke alene.. vi føler ikke behov for å feire denne dagen med blomster og gaver.. det kan man da gjøre hele året ellers..

Deilig å se at det er flere som ikke feirer...! Halloween fest er greit nok, har kledd meg ut å være på et par halloween fester... men unger som kommer på døra som sier trick or treat er teit... kjøpte inn godis her i fjor.. var 2puljer med 2barn i hver som kom....

savner julebukken jeg... så her skal mini gå JULEBUKK jah..... Så koselig tradisjon... (til tross for at man fikk alt for mange rosinbokser og klemmentiner) hehe

her er det så rolig kveld,mannen er på jobb... mini sover... (sovet 1,5t allerede) Men vi har hele året på å være kjærester og gi hverandre det vi vil... så hvorfor skal man ha en egen dag til det?

er butikkene i norge som har tatt inn dette, for å tjene PENGER....

Vi feirer IKKE valentines nei,bryllupsdag derimot,haha [8D]
Eneste jeg "feirer" er halloween,men det er KUN for å ha gresskar ute,hahahaha [8D][8D][8D][8D]

Vi feirer heller ikke denne dagen på nogen vis.. [:D] fikk blomster igår, så er fornøyd eg. Synns Valentins dag ikkje hører hjemme i Norge. Men e kjekkt å få en oppmerksomhet av kjæresten av og til [:D]

ORIGINAL: Nøtteknekkern

Vi feirer IKKE valentines nei,bryllupsdag derimot,haha [8D]
Eneste jeg "feirer" er halloween,men det er KUN for å ha gresskar ute,hahahaha [8D][8D][8D][8D]

sign!

ORIGINAL: Lagerleder Lågel

Vi feirer ikke valentins dag, jeg syns det er mye koseligere å markere mors- og farsdager, og heller ha kjærestetid når det passer oss.

enig [:)]

Vi feirer ikke en dag som er så totalt oppfunnet for at vi skal bruke penger. Vi liker begge to å sette pris på hverandre, men det er så mye koseligere når jeg IKKE vet hvilken dag jeg får blomster og/eller sjokolade [:D]

Vi feirer heller ikke. Og synes det er helt greit. Gubben er ikke hjemme engang! Jubileer og sånt er jo koseligere og VÅR dag liksom. Og enig med dere: Julebukk er mye koseligere enn halloween!

Pøh, jeg tar heller en dag med Valentines en den forferdelige juletida...

Halloween/Samhain knyttes mye til Hedendom, noe Norge var før "Kvitekrist" tok innmars her til lands. Så stemmer for Halloween enn julebukk jeg da... går raskere [8D]

ORIGINAL: hensja

JA, jeg savner julebukk! Koseligere tradisjon skal man lete lenge etter [:D]

Sign! Vi diskuterte det faktisk i stad, hvorfor har barn sluttet å gå julebukk tro?[8|]

ORIGINAL: Silla_

ORIGINAL: hensja

JA, jeg savner julebukk! Koseligere tradisjon skal man lete lenge etter [:D]

Sign! Vi diskuterte det faktisk i stad, hvorfor har barn sluttet å gå julebukk tro?[8|]

Fordi folk tydeligvis hater å få "tiggere" på døra? Husker enda da jeg gikk for maaaange år siden og MANGE bare lukket døra raskt da vi begynte å synge eller fortalte oss at "de ikke skulle ha noe". [8D] Gikk ikke flere ganger for å si det slik.

vi feirer ikke.. ser det på en dag som at den er der for at folk skal tjene på d

Vi feirer ikke. Gir hverandre en suss, men det gjør vi hver dag :)

Back
Topp