Er det bare meg?????

akita24

Flørter med forumet
Jeg lurer på om andre enn meg er ekstra oppmerksom på samboeren sin?
Jeg føler meg til tider ganske masete,har ekstra behov for bekreftelser nå,det er jo normalt,vet jo at jeg ikke ser ut som før osv,men han sier at han syns jeg er vakker og fin og sånt,det er jo så godt å høre..og det er sikkert ikke enkelt for han heller å vite hva jeg har behov for,men føler at jeg vil ikke mase og er hele tiden redd for å miste han eller at han ikke skal elske meg..skjønner dere at jeg har masse hormoner i sving her og jeg håper jeg ikke er den eneste som har det slik..er så tungt..blir jo trist av det...
 
nei ikke bare deg...jeg er nettopp sånn jeg oxo...oxo blir eg sint om jeg ikke føler at jeg får det svaret jeg ønsker...hvis han evnt svarer litt sånn halveis...sånn sett er det ikke moro å være gravid...blir slite av alle hormonene som løper løpsk rundt meg...hoff!!
 
nei det er ikke bare deg.. jeg er helt lik selv.. jeg maser om alt mulig og blir fort lei meg hvis han ikke svarer "riktig" på det jeg spørr om.. er slitsomt med alle hormonene og følelsene som flyr omkring!!
 
Back
Topp